צילום:Pietro Cocco, באדיבות prat living

בחנוכה נרי יאיר: 10 נרות ופמוטים מדליקים

מפמוטים מעוצבים לנרות מהפנטים עם ריח משכר, אנחנו מציינים את הנר הראשון של חנוכה עם נרות שמגדירים מחדש את המונח 'אלא לראותם בלבד', מאחלים חג מלא באור

בהשראת משחקי הרכבה ילדים, צמד המעצבים bcxsy ביחד עם Tony Chambers עיצבו סט נרות מודולרי וססגוני. הנרות כוללות חמישה אלמנטים שונים, חלק גלילי לבן מרכזי וארבע צורות גיאומטריות בצבעים מגוונים. ניתן לשחק ולערום את החלקים וכך ליצור 48 קונפיגורציות שונות ונפלאות.

Pillar Candle family, צילום באדיבות טולמנס דוט

עוד מגדלי נרות צבעוניים, המעצב ההולנדי לקס פוט, עיצב משפחת נרות למותג HAY, עם שילובי צבעים וצורות גיאומטריות בפרופורציות משתנות.

בקו נרות אחר של מעצב בשם 'טוויסט', פשוטו כמשמעו, הקונספט שלו נשען על פיתול אחד קטן. תוך שימוש בגמישות השעווה, שני נרות מתחברים יחד עם בסיסם לידי צורה אחת.

דוגמא נוספת לחיבור הנר עם הבסיס בנרות מבית LOEWE היוקרתי. כאן, הלכו על עיצוב פמוט קלאסי עשוי כולו שעווה בצבעים וריחות משתנים.

צילום:Pietro Cocco, באדיבות prat living

ואם בנרות ריחניים עסקננו, הנרות מבית FORNASETTI באים בקופסאות פורצלן מעוצבות עם הדפסים מונוכרומטיים נהדרים, פריט עיצוב לבית כשלעצמו ובנוסף, מפיץ ריח מהפנט בחלל.

ממבט ראשון הם נראים כנרות לבנים גליליים ודי סטנדרטיים, אבל הסטודיו לעיצוב ננדו, האהוב עלינו כל כך, מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש. נרות שעוצבו כתזכורת לחלוף הזמן, בעת בעירתם, צבע השעווה הפנימית הולך ומשתנה בהשראת צבעי השקיעה ויחד איתם הריחות שהם מפיצים.

פמוט בעיצוב סטודיו כריסתינה דאם, צילום: יח"צ באדיבות prat living

אלמנטים גיאומטריים מאסיביים, פלטת גוונים טבעיים מעודנת והטקסטורות השונות, יוצרות בפשטות נפלאה פמוט שקשה לעמוד בפניו. שני חלקי אבן גולמיים מתמזגים יחד בפמוטים היפיפיים של סטודיו כריסטינה דאם.

המעצבת הצרפתיה אינגה סמפה יצרה פמוט עם רעיון פשוט ופונקציונאלי. החלק העליון בנוי מעין שפיצים שעל ידי רכות השעווה ניתן לנעוץ בהם נרות שונים וליצור צרופים מעניינים ואפילו תוכלו להשתמש בו כחנוכייה. 

Duo Candle, צילום באדיבות טולמנס דוט

הנרות של Ferm Living שומרים על הפשטות והיופי של הסטייל הסקנדינבי, עם אפקט טפטוף צבע בגוונים הנכונים, מבלי שאפילו הדלקתם אותם.

צילום באדיבות טולמנס דוט

נר קוני, מפותל או ספירלי? תתפרעו. צבעים בוהקים וצורות מגוונות יכניסו חן ועניין גם לפמוט מיושן.

 

חג שמח!

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...