סתיו חורף 2019-20, פלורליס (צילום יחצ)

שיתופי פעולה, מראית עין, מצעים נעימים וטרנדים

איקאה ונירלט משתפים פעולה וכך גם קרני תכלת וחגי ורד, איילמינם מייבאים מתכת שהיא בעצם גרניט, בגולף&קו מתחממים לקראת החורף ופלורליס מציעה קולקציה מגוונת במיוחד

עיצוב וצבע

במסגרת שיתוף הפעולה החדש בין נירלט ואיקאה, ייצבעו חדרי התצוגה של סניפי איקאה בגוונים שונים של נירלט, בהתאם לעיצובו ואופיו של כל חדר. המטרה היא, לתת לצרכן פתרון כולל גם ברמת הצבע. בנוסף, בסמוך לכל חדר, יופיע שלט בולט שעליו שם הגוון וסוג הצבע בו הוא נצבע. את תכן השלט ניתן יהיה לסרוק ולקבל את מלוא המידע על הצבע והגוון.  

שיתוף פעולה (יחצ)
בין עיצוב וצבע (יחצ)

מתכת שהיא גרניט

יש מי שאומרים שהמגמה הטרנדית הבאה בתחום המשטחים הם משטחים בנראות מתכתית וטבעית, כך לפחות מאמינים באיילמינם, יבואני משטחי LAMINAM. כך, בין היתר, מיובאים לארץ משטחים שנראים לגמרי כמו מתכת, נירוסטה, פלדה חלודה, פליז או אבץ אבל למעשה הם עשויים גרניט פורצלן. היתרון הגדול הוא, שבניגוד למתכות טבעיות, המשטחים אינם משנים את צבעם או מפתחים חלודה ובנוסף, אפשר ליצור איתם משטחים גדולים כמו פלטה עליונה 'מתכתית' לשולחן כתיבה או פינת אוכל וסלון.

בדיוק כמו מתכת (יחצ)
אבל בעצם לא (יחצ)

ממש מדליק

OPUS היא קולקציית גופי תאורה חדשה של המעצב חגי ורד שיצר אותה במסגרת שיתוף פעולה עם קרני תכלת. למעשה, זו הפעם הראשונה שבית התאורה ימכור באולם התצוגה שלו מותג ישראלי של גופי תאורה במחירים השווים לכל כיס. כמו כן, מדובר בהשקעה ראשונה מסוגה של קרני תכלת במעצבים הישראליים ומתן כרטיס כניסה לשוק העיצוב הישראלי. את שיתוף הפעולה עם קרני תכלת הגה ויזם ורד לאחר שביקר באולם התצוגה שלהם והתרשם מגופי התאורה של מותגי העל הבינלאומיים אותם הוא מייבאים. קולקציית גופי התאורה של ורד, כוללת 14 גופים תלויים וצמודי קיר העשויים מפליז וברזל מושחר. הקולקציה שואבת השראה מעולם הוינטג' האמריקאי בשילוב עם סממנים מודרניים.

תפס יוזמה, חגי ורד (יחצ)

כמה ענוג

בימים אלה, מושקת סדרת מצעי ג'רסי רכים העשויים מטריקו איכותי ונעים במיוחד. הסדרה, נוצרה לאחר מחקר ופיתוח טכנולוגי מעמיק של אנשי גולף&קו שאפשר סריגת חוטי אלסטן לתוך בד סריג, כך שמתקבל סדין בעל גמישות יוצאת דופן, המתלבש בקלות רבה על המזרן ועוטף אותו בצורה מיטבית. הרכות המפנקת והמגע הנעים של המצעים מדמה חולצת טי שירט שכמוה – גם הם קלים לטיפול, מתייבשים מר יחסית ואינם זקוקים לגיהוץ.

רך ונעים (צילום ערן סלם)
כמו חולצת טי שירט (צילום ערן סלם)

הכל מהכל

קולקציית סתיו חורף נחתה גם בסניף הרביעי החדש של פלורליס בדיזיין סנטר. בקולקציה, אינספור פריטים הכוללים רהיטים, מוצרי טקסטיל, צמחייה ואביזרי נוי. ההשראה לקולקציה המגוונת לקוחה מעולמות האופנה, הלייף סטייל ואירועי היום יום. בין היתר בולטים בה טרנדים כמו השפעות סקנדינביות, טבע וג'ונגל, סגנון ניו אורייאנטל, בוהו שיק ומראה הלופט. הגוונים הבולטים הם שחור ולבן, זהב וכסף, ירוק, חום כתום וורוד.

הרבה ירוק (יחצ)
טבע וג'ונגל (יחצ)
ובוהו שיק (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...