בבית חדש, iota (צילום יחצ)

שני מותגים חדשים נחתו בארץ, נשים למען נשים וחגיגות יום הולדת

בפיטרו הכט משיקים שני מותגים חדשים, iota עוברת לבית חדש, וישס גלרי חוגגת שלוש, בהביטאט בישול זה אמנות ובחזי בנק הולכים על גרפיטי 

Made in Italy

שני מותגי ריהוט Made In Italy, המוכרים מאוד בקרב אדריכלים ומעצבים, ינחתו ממש בקרוב באולם התצוגה של פיטרו הכט בהרצליה פיתוח. הראשון, הוא המותג DITRE ITALIA, שנוסד לפני כארבעים שנה וטומן בחובו היסטוריה שלמה של מסורת אומנותית איטלקית קפדנית, החל בעבודת העץ, דרך חיתוך העור ועד אריזת המוצר הסופי. המותג, שם דגש על צבעים מעוררי השראה ועל נגיעות של עיצוב אישי בכל חלל וכן על שילוב בין מסורת ואומנות לתיעוש וטכנולוגיה. השימוש בעור כחומר גלם אצילי, טבעי ורך, מדמה תפירת עילית שכמו שאובה מעולם האופנה.

שילוב בין מסורת ואמנות (יחצ)
לבין תיעוש וטכנולוגיה (יחצ)

עוד ינחתו בפיטרו הכט ממש בקרוב, רהיטי המותג האיטלקי ARKETIPO, הנשען על סגנון מודרני-אורבני. המותג, שנוסד כשלושים וחמש שנה, שואב את השראתו מהמורשת ומהחזון האיטלקי ומאמין בהפיכת רעיונות לאוביקטים מסקרנים, ייחודיים ומקוריים. בעיני קברניטיו, השלמות משעממת, ולכן הם מאמצים גישה המאפשרת להם ליצור את הבלתי צפוי באמצעות לקיחת סיכונים והפרת חוקים. רהיטי החברה עשויים בתשומת לב קפדנית, בדגש על שימוש בבדים, בעורות ובעבודת יד וכן בדגש על הפרטים הקטנים ביותר. 

עיצוב בלתי צפוי (יחצ)
באמצעות לקיחת סיכונים (יחצ)

נשים למען נשים

iota משיקה את ביתה החדש במבנה יפואי מרהיב המתפרש על שטח של 150 מ"ר ברחוב הצורפים. למי שלא מכיר – המותג הוא בעל חזון החברתי ומעוצבים בו פריטי ריהוט המבוסס על טקסטיל ייחודי שמעוצב, גם הוא, על ידם. המוטיבציה מאחורי iota היא לספק עבודה, בתנאי שכר הוגנים, לנשים הנמצאות מחוץ למעגל העבודה. הטכניקה בה נעשים המוצרים היא מלאכת סריגה. ב – iota מאמינים שלצד הקידמה שבטכנולוגיה, אנשים עדיין מחפשים אחר טביעת אצבע אישית, והמוצרים, אשר  חתומים ע"י כל אחת מהסורגות, מציעים מגע, רקע וזיכרון. 

iota בכתובת חדשה (יחצ)
מלאכת הסריגה (יחצ)

יום הולדת 3

'וישס גלרי', הממוקמת ביהוד, חוגגת שלוש ומציגה קולקציית רהיטים חדשה, בעלת מראה חזק ומגובש השם דגש על פונקציונאליות ואסתטיקה. העושר הויזואלי של הקולקציה נובע ממגוון פרטים ומרקמים לצד מתכת בגימורים שונים היוצרים יחד עיצוב מודרני הנובע מהשראות של תעשייה ואורבניקה.

קולקציה נועזת (יחצ)
עם עושר של פרטים (יחצ)

בבישול כמו באמנות

המטבח הוא המקום בו בני הבית נפגשים וחולקים דברים והוא משמש כלב הפועם של הבית. זהו החדר החם ביותר בו נוצרים מיטב הזיכרונות של כולנו. ההנאה מבישול מתחילה בהכנות עצמן והיא אינה מסתכמת רק באוכל אלא בזיכרונות שאנו שומרים מאותם רגעים. המטבח מקרין את האנרגיה שלו על שאר חדרי הבית. בקולקציה החדשה של 'זארה הום', ניתן למצוא כלי מטבח, סכו"ם, מוצרי טקסטיל וכל מה שנדרש על מנת ליהנות מחוויית הבישול בבית.

הזיכרונות (יחצ)
והלב הפועם של הבית (יחצ)

אמנות רחוב

קולקציה חדשה של אריחים בשם TAG מושקת בימים אלו ב HeziBank. הקולקציה כולה מוקדשת ל-25 אמני הגרפיטי הבולטים של ניו יורק משנות ה- 70 של המאה הקודמת. הקולקציה, העושה מחווה לאמנות הרחוב של הברונקס, אף זכתה בפרס Red Dot 2019 היוקרתי. מותג החיפויים Heralgi וסטודיו Rethink! Tile Studio החליטו לאצור 50 עבודות של 25 אמני גרפיטי ולהפוך את מה שהיה יצירה פומבית 'ארעית' לאמנות מוזמנת בין כתלי הבית. הקולקציה נעשתה תוך שיתוף פעולה עם האמנים ובכך המירה את האמנות למוצר עיצובי השומר על זכויות היוצרים.

מהרחוב (צילום Peter Molick)
הביתה (צילום Peter Molick)

הנאים הכלים?

תמיד נעים להיות מוקפים בכדים ואגרטלים עשויים חרס, מיוצרים וצבועים בעבודת יד. זה עוד יותר נעים כשכל כלי מעט שונה מהשני וכך אין שניים זהים. בין אם הם ישמשו אתכם לפרחים ובין אם תגישו בהם שתיה הם תמיד יזכירו לכם משהו נוסטלגי מפעם. תוכלו למצוא אותם בהביטאט

אגרטלי עיסת נייר (צילום סרקס)
כלי Rayu (צילום אסא)

אולי יעניין אותך גם...