ווד צובעת את חלל התצוגה של מורוסו
ווד צובעת את חלל התצוגה של מורוסו (נעם בן צבי)

שחור לבן או צבעוני? יומינו הרביעי בפסטיבל העיצוב בלונדון

עוד שני דברים אחרונים שלא יכולנו לוותר עליהם רגע לפני שאנחנו חוזרות הביתה, בין בליל של צבעים להדפסים בשחור לבן, סיכום היום הרביעי והאחרון

צבע

בחלק הצבעוני של היום פגשנו את בתאן לורה ווד באולם התצוגה של מורוסו להם היא יצרה קולקציית ריהוט וטקסטיל. ווד, אישיות צבעונית במיוחד בפני עצמה, ישבה איתנו לריאיון בלעדי וסיפרה על הזמן שלה במקסיקו וההשראה שהיא מצאה שם, מהו צבע בשבילה ואיך היא מתמודדת עם שחור לבן וגם, מה היא אוהבת לעשות בזמנה הפנוי. שאלנו מה הוא היעד הבא אך גם היא לא הצליחה לבחור רק אחד, נראה כי ווד אוהבת להשאיר את כל האופציות על השולחן. הריאיון המלא בקרוב.

בתאן לורה ווד בריאיון ללג'יט
בתאן לורה ווד בריאיון ללג'יט (נעם בן צבי)
שיתוף פעולה עם מורוסו
שיתוף פעולה עם מורוסו (נעם בן צבי)
אולם התצוגה של מורוסו בלונדון
אולם התצוגה של מורוסו בלונדון (נעם בן צבי)

שחור לבן

המקום האחרון בו ביקרנו בשבוע העיצוב במילאנו היתה התערוכה העל חושית Hidden Senses של חברת סוני שהשאירה אותנו במה שנקרא 'הלם יצירתי'. לכן, היה נראה לנו הגיוני שהמקום האחרון בו נבקר בפסטיבל העיצוב בלונדון יהיה גם הוא המיצב של סוני. ואיך לא, גם הוא היה בלתי נשכח. סוני חברו לחברת הנייר G.F Smith איתם הם עובדים על בסיס קבוע וליוצר הגרפי Supermundane הלא הוא רוב לאו (Rob Lowe) והציגו את FES Watch U. שעון. לא חכם. רק יפה ומתוחכם. מקימי החברה תמיד דגלו בקונספט של לעשות וליצור את מה שמעולם לא נעשה ותמיד להיות צעד אחד לפני כולם. נראה כי זה בדיוק מה שקרה פה. מעבר להדפסים, לסוגי הנייר, ולגרפיקות הנפלאות, יש פה טכנולוגיה חדשנית שבעצם אומרת לנו שעיצוב זה מה שחשוב בחיים. שעון לא צריך להיות שום דבר אחד חוץ מאובייקט, אביזר אופנתי, מלא שיק ומיוחד ולתת לנו אינספור אופציות. אם תהיתם, את הגרפיקות של סופרמונדיין אפשר להחליף לאיזו גרפיקה (או תמונה) שחלמתם עליה. קנינו.

השעונים החדשים של סוני
השעונים החדשים של סוני (יח"צ סוני)
אולם התצוגה של G.F Smith בלונדון
אולם התצוגה של G.F Smith בלונדון (צילום סוני)
שיתוף פעולה עם סופרמונדיין
שיתוף פעולה עם סופרמונדיין (צילום סוני)

אולי יעניין אותך גם...