The Postman Joseph Roulin
The Postman Joseph Roulin (אדוה קרמר)

נוכחות חובה – תערוכות אירועים ומה שביניהם 26.4-2.5.18

בקול תרועה ייפתח מחר בערב 26/4 היריד השנתי ׳צבע טרי׳. ביריד, שיוצג השנה בפעם העשירית, תוכלו למצוא את המיטב של עולם האמנות והעיצוב הישראלי וגם את חממות האמנים והווידאו שמקדמות יוצרים צעירים בתחילת דרכם. התערוכה פתוחה לקהל הרחב במרכז הירידים בתל אביב ותינעל ביום שני 30/4.

אקווה. צבע טרי
אקווה. צבע טרי (מרתה ריגר)

החל ממחר 26/4 ולאורך כל סוף השבוע יתקיים יריד הנעליים ׳שופוני׳ בנמל יפו, מחסן 2. היריד מקדם זו הפעם ה-19 את נישת עיצוב הנעליים והתיקים הישראלית ההולכת וגדלה. כדי לעשות זאת, מארח היריד את מיטב מעצבי הנעליים והתיקים שמגיעים עם הנחות מיוחדות לקראת האירוע.

MESH ליריד שופוני
MESH ליריד שופוני (יחצ)

התערוכה ׳הוליווד ומיתוסים אחרים׳ תוצג החל ממחר, יום חמישי 26/4 במוזיאון תל אביב לאמנות. התערוכה מציגה עבודות וידאו המשקפות את הזיקה ההולכת וגוברת של אמנות הווידאו לקולנוע מבחינת אופני העשייה, התכנים וחוויית הצפייה. את התערוכה אצרה רותי דירקטור והיא תינעל ב 29/9.

Tom Pnini, Paperweight
Tom Pnini, Paperweight (יחצ)

את חגיגות ה 70 של מדינת ישראל מציין מכון שנקר לחקר ותיעוד העיצוב עם תערוכה מיוחדת בשם ׳לחן עממי׳. התערוכה, שתפתח ביום שישי 27/4 בבית האמנים בתל אביב, מעבירה את תפקיד האוצרות לשבעה מעצבים שינסו לענות על השאלה: עיצוב בישראל או עיצוב ישראלי? כל זאת סביב נקודות מפגש שונות כמו עיצוב ודת, עיצוב וחדשנות, עיצוב ולאומיות. את התערוכה אצר יובל סער והיא תינעל ב 26/5. להמשך קריאה

לחן עממי, משכית
לחן עממי, משכית (צילום: אייל נבו)

ביום שישי הקרוב 27/4 יתקיים Spring Workshop Market, אירוע המכירה האביבי של WORKSHOP, מתחם חללי העבודה לקהילת המעצבים והיוצרים. באירוע תוכלו למצוא דוכני מעצבים מעולמות האופנה, תכשיטים, תיקים, נעליים, מוצרי נייר וגם מוזיקה טובה ואווירת שישי צהריים מנצחת. משה מאור 3, תל אביב

אולי יעניין אותך גם...