להכניס צבע לחיים, צילום: יח"צ

משקפיים ורודים: האמן הספרדי שיכניס לכם צבע לחיים

אוקודה סאן מיגאל, אולי האמן הכי ססגוני באינסטגרם היום, השיק ליין משקפי שמש חדשים ומטריפים

משקפי שמש הם מזמן פריט אופנה חובה, בטח שבמזג האוויר הישראלי, כשרוב השנה השמש קופחת מעל ראשינו. מעצבים רבים בעולם נהנים לעצב אובייקטים שונים בגדלים משתנים, וליישם את השפה הוויזואלית הייחודית להם על פני פריטים שונים ומגוונים ומשקפיים הם אחד מהם.

 

האמן הספרדי, אוקודה סאן מיגאל, ידוע בסגנונו העליז ומלא צבע. עבודותיו מתאפיינות בדפוסים גיאומטריים וניכרת השפעתה של אמנות הרחוב. יצירותיו לרוב פרושות על גבי בניינים ופסלים סביבתיים גדולים וכעת, פנה אוקודה לעצב משקפי שמש. אובייקט אולי קטן, אבל עם הרבה נוכחות. 

אפילו השרשרת מלאת צבע, צילום: יח"צ

לאוקודה אהבה מיוחדת לפריט אופנה זה, ברשותו אוסף נכבד של כ-150 זוגות משקפי שמש מכל הסוגים והמינים, כך שזה היה כנראה רק עניין של זמן להחליט לעצב גרסה משלו. כמובן שהצבעוניות העזה והעיצוב הבועט כפי שנראים בעמוד האינסטגרם שלו, לא דילגו על העיצוב החדש.

המשקפיים של אוקודה, צילום: יח"צ

המשקפיים נעשים בעבודת יד, בדגש על איכות, קיימות וחדשנות. ישנם שני דגמים, RAINBOW  ו-FLOUR, כשהמסגרות והזרועות שלהם מגיעות בצבעים שונים, כך שסך הכל קיימים שלוש עשרה שילובים שונים לבחירה. בנוסף, כל זוג מגיע עם נרתיק עור מעוטר בשרשרת חוליות צבעונית לנשיאה נוחה. גם למשקפיים עצמם ישנה שרשרת, ככה שלעולם לא תאבדו אותם ותמיד תוכלו למצוא אותם תלויים על צווארכם בסטייל. עיצוב המשקפיים מסמל עבור אוקודה את הרב גוניות שבחברה עם גישה חיובית, מלאה בצבע ושמחה.

 

הקייסים המטריפים, צילום: יח"צ
משקפי השמש Kromatike, צילום: יח"צ

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...