וזאת לתעודה, סטודיו קאהן (צילום: ערן תורג'מן)

יש לנו זוכים: ישראלים ממשיכים לגרוף פרסים מעבר לים

משרד האדריכלים 'מן שנער' יחד עם 'משה צור אדריכלים' זכו בשלוש תחרויות שונות על תכנון שדה התעופה רמון, המעצב אלון דודו שיחק אותה עם שידת מגירות מצולקת, בחמת רשמו הצלחה שנייה בניו יורק, הפטנט של ד"ר פישר הרשים את השופטים בתחרות שהתקיימה בבאלי וסטודיו קאהן קיבל תעודה מרשימה

איי לאב יו טרמינל

משרד האדריכלים 'מן שנער', יחד עם משרד 'משה צור אדריכלים' זכו לא מזמן בפרס הברונזה בקטגוריית מבני התחבורה הטובים ביותר בתחרות הבריטית WAN (world architecture news) AWARD. הפרס הוענק להם על תכנון נמל התעופה הבינלאומי רמון – אילת. "ההכרה הבינלאומית על פרויקט, מקנה מקפצה משמעותית למשרד ישראלי במגרש של המשרדים הגדולים ביותר בעולם" אמר אדריכל אמיר מן, שגם נסע לקבל את הפרס. "על הפרס, נודע לנו ממש בערב הזכייה" אמר מן "אין ספק שהוא הביא הרבה גאווה וכבוד לכל עובדי המשרד. מדובר בפרס מאוד חשוב בתחום שללא ספק נותן גושפנקה לעשייה שלנו".

לא פחות חשוב, לאחרונה זכו שני המשרדים גם בפרס ראשון בתחרות German Design Award בקטגוריית Best New Terminal. ובנוסף, הם מועמדים בשלב הסופי בתחרות Surface Travel Awards  של המגזין היוקרתי Surface Magazine, בקטגוריית transportation / stations and terminals.

(צילום: Hufton + Crow)
(צילום: Skylens)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

מי אמר שצלקות זה לא יפה?

המעצב המוכשר ויוצא הדפן, אלון דודו, ל'אלון דודו – עיצוב. רהיטים. חומרים', זכה בנובמבר בתחרות העיצוב הבינלאומית והיוקרתית ADEX – Awards For Design Excellence. דודו זכה בקטגוריית מצויינות בעיצוב על עיצוב, איכות וחדשנות עם שידת 'צלקות שחורות' העשויה עץ אלון מחומצן ומחורץ בעבודת יד, ידיות פליז והפתעות במגירות.

"הזכייה בתחרות בינלאומית היא הרבה יותר מאתגרת שכן תחום עיצוב הרהיטים הרבה יותר מפותח מעבר לים" אמר המעצב אלון דודו "יש מוזיאונים וגלריות רבים שמחזיקים אוספי רהיטים, כך שהרבה יותר מאתגר לזכות מעבר לים בדיוק כמו בכל תחום אחר, כמו ספורט או קולנוע למשל. למעשה, אתה עומד מול המתחרים הטובים ביותר בעולם, כך שזה מרגיש ממש כמו לשחק כדורסל NBA".

(צילום: Joey Cohen)
(צילום: Joey Cohen)

מייד א-לה ג'קומטי

בתחרות העיצוב הבינלאומית BOY (best of year) AWARD, מטעם המגזין הנחשב Interior Design בניו יורק, זכה בקטגוריית חדרי הרחצה והמטבחים, הברז LAZY של חברת חמת. זו הפעם השנייה שהברז זוכה בתחרות בינלאומית אמריקאית לאחר שבשנה שעברה תפס את המקום הראשון בתחרות  NYCxDESIGN AWARDS בקטגוריית ברזי מטבח. הברז, שעוצב על ידי המעצב האיטלקי רונן ג'וזף, עוצב בהשראת פסליו של הפסל אלברטו ג'קומטי, הוא בעל פטנט רשום ומשלב בין אסתטיקה מוקפדת וטכנולוגיה מתקדמת.

(צילום: סטודיו מיראז)
(צילום: סטודיו מיראז)

פתרון כפול ומכופל

לא פחות מ 321 מוצרים חדשים מ 36 מדינות הוגשו כמועמדים בתחרות האריזה העולמית WorldStar Awards 2020. אל התחרות, שהתקיימה בבאלי, אינדונזיה, הוגשו מוצרים מתחומי האלקטרוניקה, משקאות, אוכל, בריאות, משק בית, יוקרה, עיצוב, רפואה, תרופות ועוד.

בקטגוריית בריאות וטיפות אישי, בחרו השופטים באלכו ג'ל בייבי TO-GO של ד"ר פישר. "האריזה הכפולה הייחודית, מעניקה פתרון להיגיינת הידיים לפני ואחרי החלפת החיתול לתינוק, וכן פתרון לחיתולים משומשים" נימקו השופטים "המארז, משלב אלכו ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים וכן שקיות מתכלות לאיסוף החיתולים המשומשים. את המארז, ניתן לתלות בקלות על כל תיק או עגלה באמצעות רצועה גמישה ומתכווננת. המוצר מגיע באריזה קטנה וקומפקטית עם עיצוב חדשני ועדכני".

(צילום: יעל האן)
(צילום: יעל האן)

הפונים חוזרים

סטודיו Kahn, שפריטים רבים שלו מפוזרים עכשיו בבית 'האח הגדול', קיבל לאחרונה תעודת הצטיינות מטעם DA'C. מזל טוב. 

(צילום: ערן תורג'מן)
(צילום: ערן תורג'מן)

אולי יעניין אותך גם...