Devon&Devon, חזי בנק (צילום יחצ)

גטסבי הגדול, השפעות בינלאומיות וטרנדים

בחזי בנק עושים מחווה לאשתו של סקוט פיצג'רלד, בגולדשטיין גלרי טפט חוגגים עם גוונים עזים ובניקולטי ושמרת הזורע הקיץ חם עם קולקציות חדשות

גטסבי הגדול

תנו כבוד לזלדה פיצג'רלד, אשתו והמוזה של כותב יצירת המופת 'גטסבי הגדול', הסופר סקוט פיצג'רלד. הגברת פיצג'רלד היא זו ששימשה השראה לעיצוב קולקציית Zelda של המותג האיטלקי Devon&Devon המציין שלושים שנות קיום. בקולקציה החדשה, המוצגת בHeziBank, תוכלו למצוא ריהוט משלים לחדרי שינה ורחצה דוגמת שידות איפור ויחידות אחסון. מחווה לנשיות לא קונבנציונלית ולכריזמה של זלדה – כבר אמרנו?

כריזמה נשית (צילום יחצ)
בהשראת זלדה פיצג'רלד (צילום יחצ)

צבעוניות דרמתית

 שפה סגנונית היא עניין חשוב כשמדובר בעיצוב הבית. בעיקר כשהיא קושרת בין כל חלקיו ויוצרת סביבה הרמונית נעימה. כך טוענים בניקולטי המציגה קולקצייה חדשה המתאפיינת בהשראות והשפעות עולמיות, בעיקר סקנדינביות מודרניות. פריטי הריהוט עשויים, בין היתר, מעץ, ברזל, בד, קרמיקה ואבן לצד עור רך בעבודת יד ובד בשילוב עור קלוי בעיצוב עדכני וחדש. אם אתם אוהבים אדום, ורוד, ירוק, כחול, כסף וזהב, אפור וכמובן שחור ולבן – זו הקולקציה בשבילכם.

עץ ומתכת (צילום יחצ)
ניקולטי במילאנו (צילום יחצ)

קצת צבע לא יזיק

אחת המגמות החשובות והנועזות שנכנסו השנה במלוא הסערה היא, ללא ספק, הצבע. ואם כבר צבע – אז שיהיה כמה שיותר עז. "זו הקולקצייה הרביעית של PIP STUDIO ההולנדית שממחישה עד כמה הצבע משחק תפקיד חשוב בחיינו" אומרים בגודשטיין גלרי טפט "השנה עושה רושם שמשהו נפתח בלהט, בחשק, בנועזות, בתשוקה, סוג של פתיחות של הקהל לקבל. צבעים עזים, אם זה ורוד פוקסיה, צהוב חרדל, כחול רויאל, ירוק לוהט, טורקיזים כמובן, אדום שני ועוד".

אם כבר צבע (צילום יחצ)
עז ונועז (צילום יחצ)

עשייה מקומית

עוד קולקציה קיצית חדשה היא זו של שמרת הזורע. גם כאן, כך טוענים בחברה, ישנן השפעות סקנדינביות כחלק מהטרנדים הבולטים בשנה הנוכחים לצד פונקציונאליות ונוחות. כשמדובר על צבעים, וליתר בטחון, כוללת הקולקציה צבעוניות מונוכרומטית לעומת צבעוניות עזה המשלבת הדפסים גיאומטריים ופרחוניים.

מלאני (צילום יחצ)
פטר (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...