מתחם חדש של טום דיקסון נפתח במילאנו (צילום יחצ)

אחרי החרם בשנה שעברה, טום דיקסון חוזר למילאנו עם מסעדה ואולם תצוגה קבועים

"רצינו לבחון דרכים אחרות להפגין נוכחות במילאנו. עם עיר שהפכה כל כך פעילה, הגיע הזמן לשכוח ממופע זמני ולבנות משהו קבוע" אמר דיקסון

בשנה שעברה, החליט טום דיקסון במופגן ולהפתעת הסצנה שלא להגיע ליריד העיצוב של מילאנו ואף קבע שכל העניין הפך לקרנבל. לטענתו, כך בשנה שעברה, אמנם מדובר ביריד הגדול והחשוב בתחום אבל, עם השנים, הוא עבר מוטציה והפך מיריד מסחרי מקצועי לפסטיבל שיווקי המיועד להמונים. חלפה שנה, והנה גם דיקסון הגדול החליט שככל הנראה אם אתה לא שם אתה לא קיים והנה שוב הוא ממציא את עצמו מחדש בתוך ההמולה התרבותית והמסחרית של הבירה האיטלקית.

אחרי לא מעט מחשבה, הגה צוות המחקר והפיתוח של סטודיו דיקסון את מסעדת The Manzoni  הממוקמת ממש במרכז העיר ומשלבת בין מטבח איטלקי, עיצוב וחנות. המקום ייפתח להרצה לקראת שבוע העיצוב במילאנו ומיד אחריו ישמש כמסעדת קבע ואולם תצוגה של המותג.

מקולקציית FAT (צילום יחצ)

"אחרי שנים בהם הייתי שותף לשבוע העיצוב במילאנו, החלטנו שאין עוד טעם להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בתצוגה זמנית בת חמישה ימים" אמר המעצב טום דיקסון "רצינו לבחון דרכים אחרות להפגין נוכחות במילאנו. עם עיר שהפכה כל כך פעילה, הגיע הזמן לשכוח ממופע זמני ולבנות משהו קבוע".

מקולקציית SPRING (צילום יחצ)

בדיוק כמו בלונדון, שם פתח דיקסון את קומפלקס Coal Office הכולל משרד, סטודיו, חנות ומסעדה (בניצוחו של השף אסף גרניט), החליט דיקסון שגם במילאנו לא מספיק לו אולם תצוגה שגרתי בלבד. "אנחנו זקוקים למקום שבו אנשים יוכלו להאט לרגע ולחוות את המוצרים שלנו בתוך סביבה חיה" הוסיף דיקסון "אין דבר הצובר יותר אבק מאולם תצוגה קונבנציונאלי של רהיטים וגופי תאורה. כך, בקומפלקס החדש במילאנו, אנשים יוכלו לחוות את הקולקציות החדשות שלנו בהקשר אקטיבי הרבה יותר".

מקולקציית OPAL (יחצ)

עם פתיחת הקומפלקס יוצגו בו הקולקציות החדשות: FAT – כיסאות מרופדים ומחבקים, SPRING – שלושה גופי תאורה עשויים פלדת אל חלד ו OPAL – גופי תאורה עגולים עשויים פוליקרבונט.

אולי יעניין אותך גם...