מתקשרים עם חייזרים (צילום יחצ)

החיים בסרט: ארבעה בני מזל הפכו ללילה אחד לסוכנים מ'גברים בשחור'

כניסה חבויה, אמצעי זיהוי מתוחכמים, חליפות ומשקפיים שחורים, חדר בקרה וחוויות מעולם סוכני החרש - כל אלה קדמו את פניהם של האורחים במלון שהפך ללילה אחד לסט של סרט

לפני כעשרה ימים, יצא לאקרנים בארץ ובעולם סרט הפעולה / מדע בדיוני / קומדיה – 'גברים בשחור: אינטרנשיונל'. עלילת הסרט, מספרת על סוכנים סודיים הפועלים בלונדון ומנסים לפענח תעלומת רצח ששולחת אותם למסע מסביב לעולם. ואפרופו בסיס הפעילות בלונדון, עם השקת הסרט, נפתח בעיר מקום לינה סודי המשחזר, אחד לאחד, את מטה ה'גברים בשחור'. כך למעשה, ארבעה מעריצים מושבעים, זכו להזמין בו מקום, להיכנס לנעליהם של הסוכנים H ו M, להצטייד בחליפות מתאימות ולהגן על עצמם ועל היקום מפני חייזרים שעשויים לפקוד את העיר בדיוק באותו לילה. 

מטה הסוכנות (צילום יחצ)

כל התפאורה שנמצאה במקום האירוח, החל באזור הצ'ק-אין של הסוכנים, דרך האולם הראשי של המטה, כולל שחזור של "העין-הרואה-הכל" המפורסמת, ועד חדר השינה של הסוכנים החשאיים – עוצב בהשראת העולם העתידני של 'גברים בשחור'. אבל זה לא הכל! בנוסף לכל זה, האורחים גם בחנו מקרוב מבחר של פריטים מקוריים בהם השתמשו הסוכנים המקוריים, שחקני הסרט, כדי לתקשר עם החייזרים במהלך העלילה.

ו...לישון (צילום יחצ)
בחדר השינה של הסוכנות החסויה (צילום יחצ)

ארבעת האורחים ברי המזל נכנסו למטה דרך פתח חבוי שאינו נראה מהרחוב, עברו בחשאי מחזית המבנה המסורתית לחלל תעשייתי מפתיע ועתידני, השתמשו באמצעי אימות וזיהוי מתוחכמים, לבשו חליפות ומשקפיים שחורים, קיבלו תדרוך והפכו לסוכנים לרגע שחוו את החיים הבלתי צפויים של שחקני הסרט היוצאים למשימות חשאיות.

סוכנים לרגע (צילום יחצ)
עיתון מהעתיד (צילום יחצ)

"אנחנו יודעים שתיירים מקבלים השראה מסרטים שראו כשהם מתכננים את החופשות שלהם, ולכן אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם Sony Pictures" אמר פפיין רייברס, סגן נשיא בכיר במחלקת אירוח ב-Booking.com האחראית על עיצוב התפאורה הזמנית הזו "זו גם הסיבה שהחלטנו לשחזר את המטה של 'גברים בשחור' בלונדון".

לצערם של המעריצים המושבעים, רק שני לילות היו זמינים למעריצים ברי המזל ששהו במטה 'גברים בשחור' בשבועות האחרונים. מי שלא הספיק להזמין יכול להמשיך לחלום על החיים בסרט.

האופנוע של סוכני העתיד, גברים בשחור (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...