חפצים נודדים, לואי ויטון (צילום יחצ)

באור הזרקורים: לואי ויטון סיפק גם הפעם תצוגה קסומה ומסתורית

אל הקולקציה המרתקת שתמיד מצליחה גם לסקרן, מצטרפים עם השנים עוד מעצבים יידועי שם שמדמיינים פריטי ריהוט ועיצוב נועזים ומעוררי השראה

המותג 'לואי ויטון' חוגג לא פחות ממאה שישים וחמש שנה. כמותג וותיק ומנוסה, שכבר ידע לא מעט הצלחות, גם הפעם ניכר היה שהוא לא נשאר מאחור ומשקיע בתצוגה לא פחות ממושלמת. בתוך התפאורה הקסומה של ארמון סרבלוני ותחת מעטה של תאורה חשוכה ומסתורית משהו, הציגה החברה את המשכה של קולקציית 'חפצים נודדים'.

מאז השקת הקולקציה בשנת 2012, מזמין המותג לואי ויטון מדי שנה מעצבים יידועי שם לדמיין ולצרף אליה פריטי ריהוט וחפצים יצירתיים, פונקציונאליים וחדשניים. הפעם, השתתפו בחגיגה האסתטית של שבוע העיצוב במילאנו (Milan Design Week), המעוצבת בהשראת נסיעות המזוהות כל כך עם המותג, ארבעה עשר מעצבים שיחד הציגו שלושים וארבעה פריטים.

קמפנה, וואנדרס, מהדבי ואחרים (צילום יחצ)

על רקע האולמות והחדרים במבנה ההיסטורי החשוך, בלטו לאור הזרקורים הפריטים הנועזים שבהם, בין היתר, כורסה צהובה דמוית פקעת בצהוב בוהק של האחים קמפנה, קולקציית הישיבה 'יהלום' באדום עז של מרסל וואנדרס ושולחנות 'קמע' בכחול עמוק של אינדיה מהדבי.

מיצב בהפתעה (צילום יחת)

מסלול ההליכה הוביל את המבקרים ליהנות משלל הפתעות מעוצבות שהוצבו על גבי במות אמורפיות ועגולות שנצבעו בכחול. באולם הגדול, רגע לפני היציאה, בלט מיצב של גופי תאורה ובחדר צדדי הוצבה, על רקע קירות מחופי מראות ותאורת פלורסנט, קולקציית הכיסאות המשעשעת של הסטודיו הישראלי Raw Edges. התערוכה בלי ספק עשתה לנו חשק להמשיך לנסוע עם לואי ויטון גם בשנה הבאה.

בתפאורה קסומה (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...