יהודית פרוכט
יהודית פרוכט (יחצ)

הצעירים המבטיחים בנדל"ן: הכירו את יהודית פרוכט

פרוכט היא מנהלת פיתוח עסקי וראש תחום נדל"ן מניב במרכז הבנייה, המגרש העסקי של עולם הבנייה הישראלי על כל שלוחותיו

כל חודש נציג צעירים מבטיחים עד גיל 40 מענף הנדל"ן בכל תחומיו. הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף הקימו ומובילים עסק משלהם, וביצעו מהלכים עסקיים משמעותיים, כל אחד בתחומו.

גיל: 39

סטטוס משפחתי: נשואה + 2

מקום מגורים: נתניה

השכלה: תואר ראשון במשפטים

משפט על עצמי: מאמינה גדולה מאוד בנתינה בלי לצפות תמיד לתמורה. תיתן – תקבל חזרה, תפרגן באהבה בלי לשון הרע ובדרך האמת שלך – תגיע רחוק. זה מקשר אותי למה שאני עושה כיום וליכולת שלי לייצר חיבורים ולשתף במידע וידע. אני מנהלת את הזירה העסקית בתחום המניבים והמשרדים במרכז הבנייה הישראלי. אני יוצרת שם אקו-סיסטם שלם בתחום המשרדים, המלונאות והדיור המוגן, ומייצרת את הקשרים עם יזמים בענף, קבלנים ואדריכלים מובילים, חברות ניהול ופיקוח, חברות co-working, מנהלי בינוי ונכסים, דירקטורים בחברות הייטק וחברות מובילות. את זה אני עושה באמצעות מפגשים אינטימיים, היכרות אישית עם כל אחד ויצירת שפע לזירה העסקית זו ובכלל בין חברי הנדל"ניסטים.

מוטו: אני חושבת שהכי חשוב זה להאמין בעצמך ובשאיפות שלך. לדעת תמיד שאין דבר העומד בפני הרצון ולהיות מנטור במיוחד לילדנו ולדור הצעיר, לכוון אותם ולהראות להם את הדרך. אתה לא יכול להיות תמיד זה שמקבל את ההחלטות אבל אתה כן יכול לשמש דוגמא.

איך נכנסתי לתחום הנדל"ן: לפני כמה שנים, במסגרת תפקידי כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בסלקום, בשנת 2005 ניהלתי תיק של לקוח מאוד גדול שהיה יזם נדל"ן שפשוט 'חטף' אותי אליו ומשם הכל היסטוריה. התאהבתי בעולם הזה ולא הסתכלתי לאחור.

על העסק: מרכז הבנייה הישראלי הוא בעצם הארנה העסקית של עולם הבנייה על כל שלוחותיו. הוא מהווה זה שנים צומת עסקים מרכזי בישראל בכל הקשור לעולם הבנייה, לרבות בתחומי הנדל"ן, התשתיות והעיצוב. הוא מאפשר את מפגש הפסגה של צמרת הנדל"ן בישראל ומשמש כגוף היוזם והמבצע של עיר הנדל"ן, ועידת אילת לאדריכלות ועיצוב, הועידה לבנייה פרטית והתיישבות וועידות נוספות. מעבר לזה, הוא הבית של מוזיאון הבית השקוף,Nadlan city NY ומכללת מרכז הבנייה.

הבידול: מרכז הבנייה הוא עסק שעובד עם הנשמה, בנתינת שפע, ביכולת שלנו לחבר קהילות עסקיות ולאפשר להכל להתחבר במקום אחד. אנחנו מייצרים הפריה הדדית עם קהל שהוא איכותי ומקצועי ויודעים לצקת לתוך זה את חוויות הלקוח המתאימות לכל אחד ואחד ולהתאים אותן בצורה הכי אישית והכי מתאימה לענף שלנו.

גאווה: עיר הנדל"ן אילת זה אירוע שיא של ענף הנדל"ן, זו גאווה קבוצתית! השנה בכלל, תחום המניבים והמשרדים תפס מיקום מרכזי מאוד בוועידה והיה הנושא המוביל של רוב רובו של התוכן.

כישלון או פספוס שלמדתי ממנו: בעבר, כששימשתי כסמנכ"ל שיווק בחברת נדל"ן בתחום המשרדים, פיספסנו עסקה גדולה של השכרה ארוכת טווח לחברה בינלאומית. לא מצטערת, רק למדתי מזה וצמחתי כי מכשלונות ופספוסים בחיים אתה לומד הכי הרבה. זה בונה ומחזק אותך להיות הכי טוב.

פרגון: אני רוצה לפרגן לערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה, איש עם חזון, עם ערכים, בן אדם מלא בנתינה לאחר ותמיד מלא ברצון טוב.

איפה אני בעוד 10 שנים? משפיעה! חברתית ואולי גם פוליטית.

ה"אני מאמין" שלי: לעשות את הדבר הכי חשוב שאני יכולה לעשות בצורה הטובה ביותר ולדעת תמיד לשאול את עצמי האם אני עושה משהו חשוב עבור משפחתי וילדי קודם כל ואחר כך עבור הסביבה, החברה, העסקים. לתרום ולהעז כי רק המעז מנצח!

אולי יעניין אותך גם...