סאן לורנזו, סופר יאכטה, פיירו ליסוני
הסופר יאכטה של פיירו ליסוני, צילום: יח"צ

עלו על סיפון: הסופר יאכטה החדשנית של פיירו ליסוני

דגם הסופר יאכטה החדש של בית המספנות סאן לורנזו אינו מתפשר על אלגנטיות ועדינות על אף ממדיו המרשימים, קבלו הצצה

חברת המספנות הוותיקה סאן לורנזו עובדת בימים אלה על דגם חדש של סופר יאכטה בשם X-Space. דרך חוויה דיגיטלית, הם מעלים אותנו על סיפונה של היאכטה שעודנה בשלבי בנייה. מדובר במודל באורך מרשים של ארבעים וארבעה מטרים, עם חמישה סיפונים וקיבולת מטען מכובדת של 1,400 מטר מעוקב.  "הכלי המאסיבי מיועד למשתמשים מנוסים שאוהבים לחקור יעדים רחוקים מבלי לוותר על יוקרה ואלגנטיות" הם מצהירים.

 

בעת תכנון הפרויקט הקפיד הסטודיו של מעצב העל פיירו ליסוני, לשים במרכז את חוויית המשתמש, הלקוח, אשר עתיד לפקד ולהשיט את הכלי ככל הנראה לאורך ימים ארוכים. לכן, הוחלט למקם את חדר הפיקוד בסיפון הגשר וכך לאפשר חופש ומרווח בסיפון העליון. סיפון זה, יועד כולו לבעלים וכולל חדר עבודה, יחידת מאסטר וסלון, ממש דירה פרטית באמצע הים. הסיפון מנותק מהשאר ומוקף קירות זכוכית המכניסות פנימה את הטבע והסביבה. הוא שומר על פרטיות יחד עם תחושת חופש שאין כמותה.

פיירו ליסוני,סופר יאכטה, Sanlorenzo, X-Space
X-Space צילום: יח"צ

בחלקה האחורי של היאכטה ישנה מרפסת ענקית עם בריכת שחייה בגודל 18 מ"ר הצופה אל הים. סלון באוויר הפתוח המסוגל להתרחב באמצעות מרפסות מתקפלות ולהתחבר לחלקה הפנימי של היאכטה. בחרטום, סיפון פרטי עם שטח בגודל של 30 מטר רבוע עם מיטות שיזוף ובריכה נוספת.

 

סאן לורנזו, החברה האחראית על עבודת הפאר הזו, מייצרת יאכטות מנועיות כבר שישים שנה, משלבת בהן עיצוב, טכנולוגיה מתקדמת ואמנות. משנת 2018 הצטרף למערך האמנותי של המותג גם המעצב פיירו ליסוני. ליסוני הינו אדריכל ומעצב איטלקי, המוכר בזכות רהיטיו העכשוויים ועיצוב מוצרים לחברות נחשבות כמו אלסי, קפליני, קרטל ועוד רבות.

סאן לורנזו, סופר יאכטה, פיירו ליסוני
עבודת פאר, צילום: יח"צ

הקונספט העיצובי המלווה את הפרויקט הוא שקיפות. זה בא לידי ביטוי בחלק החיצוני של היאכטה, עליו היה אחראי סטודיו זוקון אינטרנשיונל פרוג'קט (Zuccon International Project ), שהתעלה על מכשולים ואתגרים כדי למזג את הפנים עם הבחוץ. "תמיד חשבתי שארכיטקטורה היא הכלי העיקרי לאפשר לאדם לחיות טוב יותר" מספר ברנרדו זוקון "במקרה הזה, פרויקט ה-X-Space  נולד מתוך רצון לא ליצור מבנה צף נפלא, אלא ליצור כלי נפלא לכל החיים."

 

ה-X-Space  משלב חדשנות וקידמה עם הרומנטיקה של העולם הימי הקלאסי וצפוי להיות מוכן ולהימסר ללקוח מאושר בשנת 2023.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...