האחיות ג'נר כמו שלא תראו אותן בשום מקום אחר (דנה עדי)

נועזת וחצופה: האמנית הישראלית הכי מגניבה בסביבה

היא מאיירת על צילומים של ג'יג'י חדיד, האחיות ג'נר ובילי אייליש. היא עובדת עם מותגי יוקרה כמו פומה, נייקי ומייקל קורס. היא שולטת ברשתות החברתיות. כנסו להכיר

נפגשתי עם דנה עדי אצלי בבית בפריז. בני הזוג שלנו עובדים יחד וככה יצא לנו להכיר. עדי, היא אמנית ומנהלת קריאטיבית אמריקאית ישראלית, המטפחת בשנים האחרונות קריירה מרשימה בכל העולם. בעבודתה, היא משלבת מדיה של צילום ואיור עם צבעוניות עזה ושובבות עליזה. דרך הדימויים המתקבלים על מסך המחשב שלה, היא מספרת סיפור המעלה חיוך על פני הצופים. סגנונה הייחודי, משך אליה מותגי יוקרה בינלאומיים שגילו עניין ביצירותיה והולידו שיתופי פעולה מסקרנים מהם נוצרו קמפיינים פרסומיים שווים במיוחד.

בילי אייליש, מאפיינים מוקצנים (דנה עדי)
דיוויד בקהאם, לא רק ביום שני (דנה עדי)

עדיין לא רשומים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

גלגולה של קריירה

בזמן הפגישה שלנו, דנה לא מפסיקה לשרבט במחברת הסקיצות שלה, אותה היא לוקחת לכל מקום. מאז ומתמיד, היא נמשכה למקצועות האמנות. אבל כשהגיע הרגע לבחור מסלול לימודים, היא נרשמה ללימודי מנהל עסקים באוניברסיטת לוס אנג'לס. בסוף הלימודים, היא עלתה לבד לארץ ועברה לגור בתל אביב. לא עבר הרבה זמן, ודנה הבינה שהיעוד שלה הוא לא בעסקים, והיא מצאה את עצמה משקיעה את הזמן שלה בלימודי ערב בתחום האילוסטרציה והאנימציה.

סופיה ורגרה, אילוסטרציה (דנה עדי)
ואנימציה (דנה עדי)

עם השנים, התגלגלה דנה לעולם אופנת העילית, ובמשך כעשור עבדה בתפקידים שונים בתחום, בהם: צילום, פרסום ושיווק ואפילו פיתחה קו בגדים משל עצמה. בסצנת האופנה, היא נחשפה לכל נבכי התעשייה: משרטוט ותפירה ועד ניהול. כל הכלים האלה, שרתו אותה בהמשך כשהחליטה להקים ולנהל עסק משלה.

קנדל ג'נר (דנה עדי)

"עבדתי כשכירה והייתי יושבת ומאיירת לפני ואחרי העבודה" מספרת דנה עדי "לקחתי את האמנות שלי ברצינות, למרות שבזמנו אף אחד לא העסיק אותי או התעניין בזה אפילו. אבל אני האמנתי כן האמנתי. אהבתי את מה שאני עושה ונהניתי לעשות את זה".

וויני הארלו (דנה עדי)

מכל האהבות

דנה החלה לאייר על תמונות קיימות של דימוי אופנה שליקטה באינטרנט ועל חומרים שצילמה בעצמה. ככה,  לאט לאט הלך התחביב והתפתח. אחרי כמה שנים בעבודה כשכירה, היא החליטה להתחיל להתמקד באמנות שלה ולחפש אחר המקצוע הנכון עבורה, שבו תוכל ליהנות מכל תשוקותיה: איור, אופנה וצילום בפלטפורמה אחת.

אהבה לא שגרתית (דנה עדי)
מגדל אייפל מתחילת הקריירה שהפך לתפאורה של מקום מגוריה היום (דנה עדי)

דנה התחילה לפרסם את יצירותיה בחשבון האינסטגרם שלה, אבל בהתחלה, אנשים לא הבינו את האמנות שלה. "אנשים צחקו עלי" היא אומרת "אפילו היו כאלה שניסו להוריד אותי מזה. אמרו שמה שאני עושה, הוא רק שרבוט על גבי תמונות של אחרים. בדיעבד, אני שמחה שלא נתתי לזה לחדור אלי ושהקשבתי ללב שלי".

צחקו עלי (דנה עדי)
אבל לא הקשבתי (דנה עדי)

מותגי על

הסיפור של עדי קיבל תפנית מפתיעה כשיום אחד, פנה אל דנה מנהלו האישי של הזמר הקולומביאני הנודע J.Balvin בבקשה לעצב עבורו עטיפת אלבום. "זאת הנקודה בה הבנתי שזה כבר לא רק תחביב. שיש לי כלי שיכול לשרת לקוחות ומותגים בשיווק המוצרים שלהם". שיתוף הפעולה הגדול הראשון לא איחר להגיע, כשבית האופנה Nordstorm זיהה גם הוא את הפוטנציאל.

מאותו רגע, הצעות העבודה לא הפסיקו לזרום. "בין ההישגים המשמעותיים בקריירה שלי, עשיתי עבודה על הלוקים של השטיח האדום במט גאלה עבור מייקל קורס, העברתי סדרת הרצאות מטעם חברת HP, עבדתי עם חברת פומה על המדיה שלהם, וגם על פרסומת לענקית הנעליים נייקי וכמובן שיתוף הפעולה עם אחד המותגים האהובים עליי ביותר BALMAIN". כיום, עם קרוב ל 200 אלף עוקבים, נדמה שדנה פיצחה את הקוד והצליחה להפוך את האהבות שלה לעסק מצליח.

איירמקס של נייקי (דנה עדי)
פומה (דנה עדי)

ONE WOMAN SHOW

הכוחות העצומים שיש היום לרשתות החברתיות פתחו גם בפני דנה לא מעט דלתות. "המדיה החברתיות, הן כמו חרב פיפיות. מצד אחד, יש לי קריירה בזכותן ובלעדיהן לא הייתי איפה שאני נמצאת היום" היא אומרת "זו פלטפורמה המעודדת ומלמדת אותי לעבוד חכם וזריז. וכך, כל יום ויום, אני מאיירת ויוצרת תכן חדש עבור אנשים אחרים. אבל יש גם צדדים פחות יפים. אנשים שלא אוהבים או לא מתחברים לאמנות שלי, משאירים גם תגובות שליליות. אבל אני לומדת לחיות עם זה וזה אפילו עוזר לי להתפתח כאמנית".

וגם ג'יג'י חדיד (דנה עדי)

לאחרונה, גלשה דנה למדיום נוסף, והחלה לייצר סרטוני יוטיוב הנותנים לצופים הצצה אל תהליך היצירה. מהבוקר עד ערב, היא עומלת ומטפחת את העסק, מכינה תכנים לרשתות החברתיות, עובדת של פרויקטים אישיים והזמנות של לקוחות, עוברת על חוזים וחשבונות, ובקיצור, עסק של אישה אחת. מה הלאה, אתם שואלים? היום, היא עובדת על קולקציית אמנות גבוהה, שתוצג בקרוב בגלריה בפריז שם היא מתגוררת בימים אלו עם ארוסה הטרי. כתושבת העיר, אני מבטיחה לעדכן.

חתום בנשיקה, איור לנסטלה (דנה עדי)

אולי יעניין אותך גם...