טיסה לשום מקום, Eva Air (צילום: יחצ)

מה דעתכם על מטוס של 'הלו קיטי' שיקח אתכם לשומקום?

נשמע חלומי? חברת תעופה בטייוואן החליטה לספק חוויה ילדותית ומתוקה במיוחד למי שמתקשה להתגבר על התשוקה שלו לטיסה

בימים טרופים שכאלה, בהם טיסות בכלל לא נלקחות בחשבון בשום צורה, החליטה Eva Air, אחת מחברות התעופה הגדולות של טייוואן, לספק לתושבי הרפובליקה חווית טיסה "מותאמת מצב".  

לוח הטיסות אמנם לא מלא, אבל מי שיצליח לעלות על הטיסות הבודדות המשווקות עכשיו, יזכה בטיסה במטוס החלומות המיוחד של החברה. המטוס, ממותג בדמות החתולה המצוירת 'הלו קיטי' שהגיחה לעולם בשנות השבעים על ידי חברת סאנריו היפנית ומאז משחקת אותה בתחום הילדים, אבל מסתבר שלא רק.

עמדת כרטוס לטיסת הלו קיטי (צילום: #evaairline_cabin_crew)

סיפוק חשקים

למעשה, המטוס הממותג הושק בחברה כבר בשנת 2005 ובימים רגילים, הוא טס בקו טייוואן-ארה"ב. שירות הטיסות של 'הלו קיטי', כטיסות לשום מקום, מסופק ב Eva Air מזה זמן, אלא שהוא הופסק בראשון לאפריל בגלל התפשטות הקורונה.

הקונספט שמסתתר מאחורי הטיסות, הוא להזמין את הנוסעים לספק את החשק וההשתוקקות שלהם לטיסה, לברוח משגרת היומיום ולטוס להנאתם בשמי טייוואן. הטיסה, לשום מקום בעצם, מספקת חווית הלו קיטי מושלמת, החל באזור ההמתנה, בכרטיס הטיסה ובכרטוס, בעיצוב המטוס וסביבתו, בכריות, במפיות וגם במרצ'נדייש, איך לא?

מחכים לטיסה (צילום: יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר שך LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

מנה גדושה

אז מה זה טיסה לשום מקום בעצם? זה מטוס שממריא משדה התעופה בטייפה וחג באוויר סביב עצמו במשך שלוש שעות. בזמן הזה, יכולים הנוסעים ליהנות מכל מה שקשור בדמות המצוירת והמתוקה ובנוסף הם זוכים בארוחת גורמה של שף המחזיק בעיטור של שלושה כוכבי מישלן.

לא בלי מרצ'נדייז (צילום: יחצ)

חוויה אלטרנטיבית

"שוק התעופה הבינלאומי מושהה מזה למעלה מחצי שנה" מציינת ההודעה לעיתונות באתר חברת התעופה "זמן שבו הכמיהה של תושבים לנסוע לחו"ל רק הולכת ומתחזקת. על מנת לרצות את הלקוחות ולמלא את משאלותיהם, החלטנו להציג בפניהם חווית טיסה אלטרנטיבית".

הטיסה המחודשת הראשונה, התקיימה ביום שבת האחרון, יום האב של טייוואן, ואילו טיסה נוספת תתקיים ביום שבת הקרוב. כל הטוב הזה עולה בסביבות ה 200 דולר בלבד אבל גם הטיסה הקרובה כבר מלאה עד אפס מקום.

טיסה לשום מקום (צילום: יחצ)

אולי יעניין אותך גם...