לגו ואדידס משתפות פעולה (צילום: יחצ)

מהסגר הזה נצא בכושר: שני האייקונים שפשוט עושים לנו חשק לרוץ

לגו ואדידס מעוררות השראה כשהן חוברות לשיתוף פעולה ספורטיבי ומוכיחות שאנחנו אף פעם לא מבוגרים מדי כדי לשחק

אז הנה אנחנו מגלות לכם סוד. במשרד שלנו, יש כמה אוהדות שרופות של לגו. האמת היא, שאחת הדביקה את השנייה. והיום, טוב נו, עד לפני הקורונה, אין תערוכת עיצוב שאנחנו נוסעות אליה בחו"ל שאנחנו לא מפנות לנו זמן כדי לרוץ להיכל הלגו המקומי. וכמעט בכל פעם קורה, שבנוסף למתנות לילדים, אנחנו רוכשות גם משהו לעצמינו. 

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

מדנמרק לכל העולם

לגו, הוא אותו מותג אלמותי שהומצא לפני כמעט 80 שנה בדנמרק. הקוביות הראשונות של לגו היו בכלל עשויות מעץ ורק בגלל שרפה שפרצה בסדנה של מי שהמציא אותן, החלה החברה לייצר קוביות מפלסטיק והוסיפה את הפטנט שמחבר בין הקוביות באפן שהמבנה לא מתפרק. לא נלאה אתכם בכל הסיפור, אבל רק נגיד שכמעט בכל פעם שמושקים מוצר או שיתוף פעולה חדשים, אנחנו מתעלפות על המקום ומיד רוצות כזה לעצמנו (עם ובלי קשר לקטנטנים שלנו).

רטרו חדשני

מה שמקסים במיוחד במותג הוא שהוא לא מפסיק להפתיע. ובכך פעם שאנחנו חושבות שהנה הפתעה גדולה מזאת כבר לא יכולה להיות, תמיד מגיע עוד משהו ועוד משהו ששוב מפיל אותנו מהכיסא עד הפעם הבאה. הפעם, זה שיתוף הפעולה עם אדידס. כחלק מסדרת נעלי A-ZX , שיתפה אדידס אוריג'ינלס פעולה עם קבוצת לגו ליצירת דגם משחקי ומשעשע על בסיס דגם ה ZX8000 הישן והידוע. סוג של רטרו חדשני שכזה.

(צילום: יחצ)

בשיתוף הפעולה הזה, לגו מוכיחה, שוב יש לציין, שאף אחד מאיתנו אף פעם לא מבוגר מדי כדי לשחק. בואו, כשאנחנו קונים ערכת לגו לילדים שלנו, אנחנו חושבים גם קצת על עצמנו. בעצם כאן, אדידס השכילה לשלב בין האסתטיקה הייחודית והמוכרת של לגו לבין דגם ריצה איקוני ארכיוני של המותג.

(צילום: יחצ)

קלאסית עם שרוכים

אז איך נראות הנעליים? בעצם הן מעוצבות כמו טייק פואטי ללבנת הלגו הקלאסית תוך שילוב מנצח של צבעים בסיסיים: ירוק, כחול, אדום, צהוב, שחור ולבן. אזכורים של לבני המשחק נמצאים כמעט בכל מרכיב של הנעל, בין אם מדובר בסוליה, בעקב, בחורי השרוכים ובלשונית. כדי לייצר לעצמכם את הנעל שתתאים בדיוק לכם, תוכלו לבחור גם גרבי לגו תואמות, שישה צבעי שרוכים לבחירה ולבני לגו מתחלפות המשמשות כקישוט לשרוכים.

(צילום: יחצ)

אנחנו חייבות כזה ואתם?

אולי יעניין אותך גם...