קולקציית אביב, כריסטיאן לקרואה, עילית הלבשה לבית (יחצ)

המסע המופלא של כריסטיאן לקרואה באוויר, בים וביבשה

הפופים חוזרים בגדול, חנות הושקה בבני ברק, גוונים חדשים למשטחים ומצעים בהשראת ארט דקו. כל מה שחדש ושווה להכיר

תחשבו חיובי

מתי בפעם האחרונה ישבתם על פוף? זוכרים כמה זה היה טרנדי פעם? אז הנה, הפופים חוזרים ובגדול. Positive, מי שמעצבת ומייצרת פופים ממש כאן בארץ, מציעה פרשנות עכשווית למושג פוף ומציעה ומציעה מגוון פופים שכיף ונעים לשקוע לתוכם. הפופים המינימליסטיים, במוטיבים גיאומטריים, הופכים לרהיט דקורטיבי המשתלב בהרמוניה בעיצוב הפנים והחוץ של הבית.

גיאומטריים (יחצ)
שנעים לשקוע בתוכם (יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

ארץ הפלאות

מעצב האופנה הצרפתי כריסטיאן לקרואה, מציג בשנים האחרונות קולקציות טקסטיל המכניסות את סגנונו יוצא הדפן גם לחלל הבית. לקראת אביב 2020, הוא משיק את קולקציית האודיסאה, השואבת השראה ממסעות בים, ביבשה ובאוויר. הקולקציה, שנמצאת בעלית הלבשה לבית, עוצבה בשיתוף כוהנת הטקסטיל הבריטית טרישיה גילד, למותג שלה דיזיינרס גילד והיא כוללת טקסטיל מודפס וארוג, טפטים ואביזרים משלימים. 

מסעות קסומים (יחצ)
בים, ביבשה ובאוויר (יחצ)

מבטיחה ומקיימת

ממש לא מזמן, הושקה ברחוב הלחי בבני ברק, חנות דגל חדשה למותג Kartell. בחלונות הראוה של חנות הדגל מתנוססות הקולקציות החדשות ביותר של המותג, שהושקו בתערוכות העיצוב האחרונות ומונעות מחזון החברה לשימוש הולך וגובר בחומרים ברי קיימא Bio – On Plastic. קרטל, פועל בשיתוף פעולה פורה עם מעצבי על כמו פיליפ סטארק, פיירו ליסוני, טוקוג'ין יושיוקה ופטריציה אורקיולה והוא ידוע בעיצוביו המקוריים, המותחים את גבולות החומר תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות.

חנות חדשה (יחצ)
בדגש על קיימות (יחצ)

עוצמה ונחישות

Chromica היא קולקציית משטחי דקטון חדשה בגוני כחול וירוק שהוציאה קוסנטינו ממש לאחרונה. הקולקצייה, פרי פיתוח עם האדריכל והמעצב דניאל ג'רמאני, שואבת השראה מהצבעים הנראים במקומות הפרועים והמרוחקים ביותר בטבע. שני הגוונים, נתונים על בסיס כהה עם גימור מט, והכינויים שלהם, Baltic ו Feroe, הם שמות נרדפים לעוצמה ונחישות. 

עוצמה (יחצ)
ונחישות (יחצ)

שינה מתוקה

מותג המצעים LINENZ, משיק קולקציה חדשה בתיפורים אלגנטיים והדפסים מינימליסטיים בשבעה גוני יוניסקס קלאסיים. ההשראה המרכזית לקולקציה, היא מסגנון הארט דקו שמשתמש בגוונים בסיסיים אבל מעודד קונטרסטיים של צבע באלמנטים מסוימים כדי ליצור לוק מודרני או מנגד טון על טון של צבעוניות רכה. את פריטי הקולקציה ניתן לערבב ולהתאים 

מינימליסטי (צילום: מירב בן לולו)
בגוני יוניסקס (צילום: מירב בן לולו)

אולי יעניין אותך גם...