מתוך קולקצית אימאגו. סטודיו KOFTA. צילום יח"צ

כבר התארגנתם על תיק ל- 1.9? מותג תיקים מקורי מציג תיק(נ)ים שלא תרצו להדביר

המעצב קונסטנטין קופטה מפרק אלמנטים מוכרים ומרכיב אותם מחדש. יש לו גם קרואסון עם רוכסן וחיפושית זבל עם רצועות

שנת הלימודים החדשה בפתח ואיתה המרוץ לתיק המושלם. מי מאיתנו לא הלך לאיבוד במרעה חדי קרן זרחניים או בין מדפי תיקי גיבורי על ודמויות דיסני מוגזמות? מצאנו את סטודיו KOFTA שמצליח להמציא את התיק מחדש. 

KOFTA הוא סטודיו קוטור אוקראיני המתמחה באמנות בעור. הסטודיו' הממוקם בקייב' משלב מלאכות יד עם טכניקות עיבוד עתידניות ומוציא קולקציה חדשה פעמיים בשנה. "אנחנו רוצים להציע לצופה פרספקטיבה חדשה על דברים מוכרים" אומר המעצב קונסטנטין קופטה "התיק הוא קנבס לביטוי היצירתי שלנו. בתהליך היצירה' התיקים שלנו מקבלים תכונות חדשות vנותנות להם את היכולת להביא הנאה אסתטית לצד פונקציונליות".

למי יש מגדיר חרקים? (צילום יח"צ)
החרק שתרצו לאמץ (צילום יח"צ)

ובאמת התיקים של KOFTA מזמינים אותנו להתבונן מחדש בדברים שכבר ראינו אינספור פעמים. KOFTA מתייחס לתיק כיצירת אמנות. "תערובת של דימויים ואלגוריה, מיזוג של גולמיות והתבוננות, טבע חסר בושה, יערות עד, בניינים שהזמן נגס בהם וארכיטקטורה עתיקה" הו אומר. כל קולקציה שלו זוכה לטקסט אוצרותי שלא היה מבייש תערוכה במוזיאון נחשב.

מי הזיז את הגבינה שלי (צילום יח"צ)
את הסלט הבאתי מהבית (צילום יח"צ)

קונסטנטין קופטה הוא חלק מקהילת NJAL (Not Just A Label), שמסייעת למעצבים עצמאיים מ 150 מדינות לקבל חשיפה דיגיטלית ולפתח את הזהות העיצובית שלהם. חברי הקהילה, מציגים את הקולקציות שלהם בשואו-רום הדיגיטלי של NJAL ממנו הן נחשפות לתעשיית העיצוב והאופנה בכל העולם. NJAL מקדמת את המעצבים באמצעות ערוצי מדיה ושיתופי פעולה בענף האופנה ומאפשרת למתעניינים ליצור קשרים ישירות עם המעצבים. 

החיפושית המופלאה (צילום יח"צ)
קפה ומאפה (צילום יח"צ)
מתוך קולקצית אימאגו (צילום יח"צ)

אולי יעניין אותך גם...