העולם החדש של גלטור, עיצוב: &Walsh

וולש עושה זאת שוב: חיים חדשים למותג Bio-design מהמתקדמים בעולם

סוכנות הקריאייטיב של מעצבת העל חוברת לחברת עיצוב טכנולוגי העוסקת בפיתוח חלבונים מסוגים שונים כדי למתג אותה מחדש, התוצאה מרהיבה

יש דברים בעולם, שלהציג אותם בצורה נחשקת ואף סקסית עבור הצרכן, יכול להכניס חברות שלמות לפלונטר דיי רציני. מוצר כזה שנתקלנו בו לאחרונה היה חברת גלטור (Geltor), מותג Bio-design בעל מודעות סביבתית רחבה שיוצר ומעצב בשנים האחרונות פרוטאין או בשמו בעברית – חלבון, מהמתקדמים בעולם.

 

סוכנות הקריאייטיב &Walsh של המעצבת הגרפית הידועה ג'סיקה וולש, שהוקמה רק לפני שנתיים אחרי שעזבה וולש את שותפה לדרך סטפן זגמייסטר, לקחה על עצמה לרענן את נראות ואופי המותג הפועל מקליפורניה, ארה"ב. את ההשראה לשיתוף הפעולה היפהפה, היא שאבה מצורות של תאים ומחשיבה על עץ החיים, שמשקפים עבורה ועבור צוות הסטודיו שלה את ההסתכלות על האנושות והיופי של Bio-design.

פיתוחי חלבון הופכים למוצר נחשק (תמונות באדיבות &Walsh)

גלטור נולדה מתוך הצורך לספק חלבונים מסוגים שונים לצרכן, שיפגינו ביצועים גבוהים תוך ניצול של טכנולוגיות חדשות, המאפשרות Bio-design בר קיימא, אנושי ואדיב. המייסדים חקרו את עץ החיים, את הביולוגיה ואת הפרקטיקות המדעיות של הטבע, שעזרו להם לממש את פוטנציאל המוצר שלהם במלואו והפכו בהמשך לאלה ששימשו כהשראה ראשונית למיתוג החדש של החברה.

 

לאחר שהוקסמו מהיופי והצורה של התאים ומההשראה הטבעית שמצאו בבסיס של כל סוג חלבון, &Walsh פיתחו סדרה של כדורי אטמוספירה תלת ממדיים אשר לכדו את בתי הגידול התוססים ואת המהות הסוריאליסטית של המוצרים. עם הכדורים האלה כנקודת המיקוד של המיתוג החדש, חברת גלטור מצליחה לשדר כעת אנושיות חיה ואמיתית, חום ועולם אחר.

אנושיות וחיות (תמונות באדיבות &Walsh)

כדי להמחיש את הנתונים והתהליכים בעולם ה Bio-design של גלטור, &Walsh יצרו עבורם טמפלטים ותבניות ייחודיות, כשכל אחת מהן מזמינה דיון מעמיק וחשיפה למוצרים, לשיטות, לביולוגיה ולטבע שמאחורי המותג. מה שהוביל את העיצוב לכל אורך הדרך היה הרצון לחגוג את היופי המתרחש באופן טבעי מאחורי החלבונים, מוצרי החברה, תוך מיזוג חינני בין טכנולוגיות ביולוגיות לעיצוב, או פשוט 'עיצוב טוב יותר עבור ביו-עיצוב'.

חשבתם שכך יכול להראות חלבון? (תמונות באדיבות &Walsh)
Geltor X &Walsh
Geltor X &Walsh
Geltor X &Walsh

אולי יעניין אותך גם...