תפאורה שהוכנה במיוחד לאירוע הפתיחה של סניף Antropologie בתל אביב (צילום נעם בן צבי)

התעשייה בקטנה: רומנטיקה אמריקאית, חופשה יוונית ודש משוודיה

מהו המותג הרומנטי שסוף סוף נחת בישראל? איזו חברה שוודית תמכור כאן לראשונה מכונות כביסה? האם לבנדנה יש קשר לחופשה יוונית? ומה עושה משאית כחולה ברחבי הארץ?

לפני מספר ימים הושקה לאחר, צפייה ארוכה, חנות הדגל של רשת Anthropologie בקניון TLV Fashion Mall, תל אביב. בסניף, שכמו מחבר שתי חנויות לכדי 1,000 מ"ר ונחלק לאזורים המוכרים של המותג האהוב, יימכרו פריטי עיצוב לבית בקטגוריות שונות, אביזרי נוי וקולקציות אופנה. הקולקציות הצבעוניות, הרומנטיות ומלאות שמחת החיים של המותג בולטות בשונות האופיינית של המותג ובתחושה שהן כמו נתפרו או נצבעו ידנית, מה שמשתלב נהדר עם תפאורת החנות. עיצוב הפנים של החנות החדשה כולל, בין היתר, מבנה של 220 מברשות צבע המסמלות את כל חנויות הרשת בעולם, לציון התוספת החדשה של ישראל למשפחה.

פריטים לעיצוב הבית (צילום יחצ חול)

לא פחות משני מיליון שקלים הושקעו במתיחת הפנים של חנות הקונספט המחודשת של מוצרי החשמל 'גורניה ואסקו'. החנות, המשתרעת על פני כ 300 מ"ר, עוצבה על ידי אמיר גולן לגולן אדריכלים. בחנות מוצגים חללי מטבח בסגנונות שונים, בהם כאלה שעוצבו על ידי פיליפ סטארק ואורה איטו, לצד מוצרי 'אסקו' השוודיים שבהם מכשירי חשמל ומכונות כביסה.

מטבח בעיצוב אורה איטו (צילום עינת דקל)
מטבח בעיצוב פיליפ סטארק (צילום עינת דקל)

אם שמתם לב בשבוע האחרון למשאית כחולה שמסיירת ברחבי הארץ ולא הבנתם במה מדובר, הרי שכנראה נתקלתם ב  Grohe Truck Tour- אולם תצוגה נייד של מותג הכלים הסנטרים שהגיע לארץ אחרי סיור בשלושים מדינות ברחבי העולם. החל ביום חמישי, ובמשך כשבועיים, תוצב המשאית ביריד חבר בגני התערוכה ותציג חידושים, טכנולוגיות ועיצובים בתחום הסניטרי.

פנים המשאית (צילום יחצ)

מה הקשר בין טרופיקנה, בנדנה, חופשה יוונית, קולור בלוקס, סיפור מכחולים ודמדומים בוורוד? אלו הם חלק משבעה סיפורי אווירה צבעוניים המרכיבים את הקולקציה הבאה של פוקס. הקולקציות, שתמיד מעוצבות בשיטת הערבוב וההתאמה, כוללות תבניות, דגמים, מרקמים, גוונים, ומוטיבים שונים ומשונים. 

טרופיקנה (צילום דניאל לילה)
ולקינוח (צילום דניאל לילה)

אולי יעניין אותך גם...