מתוך קטלוג איקאה 2019
מתוך קטלוג איקאה 2019, (צילום איקאה)

התעשייה בקטנה: שירה וצילום, בית חדש לעיצוב וה-קטלוג כבר כאן

השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את השבוע 30.8

נראה שמשהו מתבשל ברשת Golf & Co שהשיקה השבוע בית חדש לעיצוב לצד שיתופי פעולה טרנדיים במיוחד בחנות דגל חדשה, כניסה לקטגוריות חדשות ושיתופי פעולה בינלאומיים. המתחם בהדר יוסף ייסגר אחרי החגים ובמקומו נפתחה השבוע חנות דגל חדשה בבני ברק. על עיצוב החנות הופקד קליין סטודיו והיא מתפרסת על פני שלושה מפלסים בשטח של מעל 1,000 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא לראשונה גם ריהוט, תאורה ומוצרי טקסטיל חדשים לצד שיתופי פעולה מסקרנים. האחד עם חברת העיצוב הצעירהNonna Peppy , היוצרת כלי שולחן עשויים מלמין בולטים עם הפאטרנים והדמויות היפניות המופיעות עליהם. שיתוף פעולה נוסף מביא את קולקציית כלי הבית של רוברטו קוואלי.

חנות הדגל החדשה של גולף אנד קו
חנות הדגל החדשה של גולף אנד קו (צילום שי אפשטיין)
גולף אנד קו
גולף אנד קו (צילם ערן סלם)

קולקציית טקסטיל חדשה Creative Native ביצירת שים אדרי מושקת בימים אלו בבית העיצוב שכטר בוטיק. הקולקצייה ממשיכה את המסורת ומביאה לקבל הדפסים עשירים, טקסטורות מיוחדות, צבעים וחומרים. אדרי לא מסתפק רק בשימוש בטקסטיל לעיצוב הבית ויוצר גם נעליים, תיקים ופרטי אופנה נוספים. מאיפה ההשראה אתם שואלים את עצמכם? צעצועי ילדים, עיצוב אתני והרצון לגלות את כוחו של הטקסטיל.

Creative Native
Creative Native (צילום איליה מלינקוב)
Creative Native
Creative Native (צילום איליה מלינקוב

הרגע המרגש שבו אתם מקבלים בתיבות הדואר את קטלוג איקאה החדש כבר מגיע. איקאה השיקה השבוע את קטלוג 2019 ויש למה לחכות. הקטלוג מציג שבעה סיפורים על בתים שונים עם סגנונות עיצוב אחרים לשבע סיטואציות בחיים. את כולם מוביל קונספט אחד – 'אנשים שונים, צרכים שונים, בתים שונים'. יחד עם השקת הקטלוג, איקאה פרסמה סקר שערכה הנקרא Life at home שבוחן את ההיבטים הפסיכולוגיים ההופכים ארבעה קירות לבית בעבור אנשים מסביב לגלובוס.

מתוך קטלוג איקאה 2019
מתוך קטלוג איקאה 2019 (צילום יחצ)
מתוך קטלוג איקאה 2019
מתוך קטלוג איקאה 2019 (צילום יחצ)

שילוב מעורר השראה בין צילום לשירה בספר החדש קנה לי גן עדן הלילה של המשוררת והצלמת רותי בקר. הספר מזמין את הקורא אל עולמה הפנימי של בקר, לקרוא טקסטים פרי עטה, לראות דרכם את התמונות, לחזות בצילומיה ולהרגיש דרכם את המילים. האמנית נפטרה רגע לאחר סיום הספר ולא זכתה לראותו יוצא לאור. ילדיה הגשימו את חלומה בעזרת העריכה של אורלי רובינזון.

קנה לי גן עדן הלילה
קנה לי גן עדן הלילה (צילום רותי בקר)

אולי יעניין אותך גם...