homefragrance by Alessi
homefragrance by Alessi (יחצ)

התעשייה בקטנה: קולקציית ניחוחות ועיצוב בלגי-איטלקי

השקות, קולקציות חדשות ומה שעשה לנו את השבוע 23.8

המעצב האיטלקי הצעיר דיוויד דולצ'יני יצר את גוף התאורה BOW עבור המותג הבלגי tossB המייחס לאור חשיבות רבה בשל השפעתו על תחושת הרווחה של כולנו. מודרניזם אופייני ועיצוב נקי ניכרים בעיצוב המוקפד של דולצ'יני. תוכלו להתרשם ממנו באולם התצוגה של לייט אין.

BOW by David Dolcini
BOW by David Dolcini (יחצ)
BOW
BOW (יחצ)

כשחברת Alessi נכנסת לעולם חדש של מוצרים, אפשר להיות בטוחים שהם הולכים ליצור משהו חדש. סטודיו מרסל וונדרס עיצב עבורם את קולקציית 'חמש העונות' בקטגורית מבשמי אווירה, שבה חמישה ניחוחות המלווים את מחזוריות עונות השנה. ארבעה ניחוחות לארבע עונות ועוד אחד, מסתורי במיוחד, נוצר מתוך סקרנות. Brrr, Ahhh, Hmm, Grrr, Shhh הם שמות המוצרים המתייחסים כל אחד לעונה אחרת. הל ויקינטון, זר תאנים, קטורת, אקליפטוס, ורדים ופצ'ולי… מתקשים לבחור? תוכלו להריח אותם ולהחליט בטולמנס.

homefragrance by Alessi
homefragrance by Alessi (יחצ)

חיכינו מספיק, וכעת הגיע הזמן שהרהיטים של Colombini יעשו עלייה. חברת הרהיטים הגדולה ביותר באיטליה והשלישית בגודלה באירופה, הפעילה בענף כבר למעלה מחמישים שנה, נוחתת לראשונה בישראל בייבוא רשת אולטימה שתפתח בהמשך גם חנות קונספט של המותג. החברה המשפחתית מנוהלת היום על ידי בני הדור השלישי של המשפחה וממוקמת ברפובליקת סן מרינו, איטליה. הריהוט מאפיין את האיכות והייצור האיטלקיים ונמכר מסביב לעולם ב 99 מדינות.

קולומביני
קולומביני (יחצ)
קולומביני
קולומביני (יחצ)
חברת קולומביני
חברת קולומביני (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...