סטודיו PRAT LIVING מציג את קולקציית החורף הקרב (צילום יחצ)

השתלטות הוורוד ופתיחת דלתות הספארי

קולקציות החורף המטריפות שמחכות לנו, הצבע הורוד משתלט על חיינו, פונקציונאליות הרמונית נוחתת לנו על שולחן הקפה בסלון וחיות הספארי מתדפקות על דלתנו

בעיצומו של החום הגדול, אתם בטח תוהים לעצמכם מה מחכה לנו בחורף הקרוב והאם יש למה לצפות? בסטודיו PRAT LIVING אומרים שכן! הטרנדים של עולם הריהוט לחורף 2020 כבר כאן והם מביאים איתם הרבה טראצו, צבעים חורפיים ועיצוב מינימליסטי כמו שיודעים לעשות בדנמרק. נכון שהיה נחמד לקפוץ לדנמרק לעשות סיבוב ולראות את כל הטוב הזה עם הנוף הסקנדינבי אבל תוכלו גם למצוא אותו בחלל החדש של הסטודיו בגן החשמל בתל אביב.

Winter is coming. PRAT LIVING (צילום יחצ)
צבעים עדינים והרבה אור, PRAT LIVING עם חורף 2020 (צילום יחצ)
דנמרק זה פה, סטודיו PRATL LIVING (צילום יחצ)

תאהבו את עצמכם

יום האהבה קרב ובא והפעם נחסוך מכם את הלבבות האדומים והצבעים העזים. רשת אלוני צובעת לכם את הבתים בורודים עדינים, משני אווירה ויוצרי אופי. כאלה שיתאימו בסלון, לחדר השינה ובפינת האוכל בדירה הזוגית המושלמת שלכם. הצבע שפעם היה מגדרי וברור הפך לכזה שזורם עם כולם ומאפשר יצירת בתים ייחודיים לכל סוגי האנשים. צבע שמתאים לכל חללים!

אלוני צובעים אותנו בוורוד (צילום אורית ארנון)
ורוד של אלוני ליום האהבה (צילום אלעד גונן)
רק אהבה מביאה ספה ורודה (צילום אמיר יעקבי)

זה מטוס? זה ציפור? לא! זה מעמד לעיתונים ושולחן קפה ולא סתם, אלא מבית המותג הספרדי Systemtronic שמיובא לארץ על ידי חברת דומיסיל. פונקציונאליות הרמונית מכריזים שם ומסבירים כי מדובר ב'פיס' של ממש שלא ניתן להתעלם ממנו. עכשיו אפשר לפנות לו את הבמה ולהפוך אותו לכוכב של החלל.

גם קפה וגם עיתון, דומיסיל עם דגם ZIN (צילום יחצ)
לא ציפור ולא מטוס (צילום יחצ)
אבל קצת נראה ככה. דומיסיל עם מעמד מגזינים מדגם MOTT (צילום יחצ)

הזהרו מהאריות והפילים

ספארי זה לא רק מקום, זה גם סטייט אוף מיינד. תמיד חלמתם לחיות בתוך אחד כזה? טוב, לא באמת עם החיות והלכלוך והשמש. אבל כן עם הצבעים והנופים והאווירה? עילית הלבשה לבית מציגה את קולקציית SAFARI שתרפד לכם את הספות ותעטוף לכם את הכריות ובעיקר תצבע לכם את הבית בגוונים חמים ונעימים שירגישו כמו ספארי, רק עם מזגן…

קולקציית Safari של עילית הלבשה לבית (צילום Jab Studio)
מתחיל להיות כאן לוהט! עילית הלבשה לבית עם קולקציית ספארי (צילום Jab Studio)
חיות בר אצלכם בסלון באדיבות עילית הלבשה לבית (צילום Jab Studio)

חנות חדשה, רביעית במספר, נפתחת למותג הוותיק פלורליס במתחם העיצוב דיזיין סנטר. 750 מ"ר שתוכננו על ידי האדריכלית לימור רוזנר מוג'ה מציגים מגוון פריטי עיצוב ואקססוריז שיאירו לכם את הבית. לכו לבדוק!

פלורליס דיזיין סנטר (צילום יחצ)
מקום חדש לאקססוריז (צילום יחצ)
תתחדשו! פלורליס דיזיין סנטר (צילום יחצ)

אולי יעניין אותך גם...