הכי צעירים בעולם (צילום מתוך @wantshowasyoung)

עם 660,000 עוקבים זה הזוג ששם את משפיעניות הרשת בכיס הקטן

הם בני 80 כמו 20 והם כבר משגעים את כל העולם. עם 42 פוסטים בלבד, זוג בעלי המכבסה מטייוון הפך לאושיית אינסטגרם שמצליחה לסקרן את כל העולם

שנת 2020 הייתה ללא ספק מלאת הפתעות. ברובן לא ממש חביבות. אבל השיטוטים באינסטגרם חושפים בפנינו לא מעט תופינים נהדרים והנה, מצאנו אחד שהוא ממש דליקטס – גם מפתיע, גם מצחיק, גם מלא סטייל וגם מחמם את הלב ועושה טוב על הנשמה. קוראים לעמוד שלהם Want Show As Young (בלי רווחים) וזה החשבון של זוג קשישים ממש חביב ממרכז טייוואן. הם בני שמונים פלוס ואפשר לומר שהם הכי צעירים שיש.

לגמרי צעירים (צילום מתוך @wantshowasyoung)
גם סבא שלכם נראה ככה? (צילום מתוך @wantshowasyoung)

הייתם מאמינים, שנכון לזמן כתיבת שורות אלה, העלה הזוג המקסים הזה 42 פוסטים בלבד?! אז איך זה יכול להיות, אתם שואלים, שדווקא חשבון האינסטגרם שלהם הפך לוויראלי ושעוקבים אחריו כבר 660,000 איש מסביב לעולם? מה הם עושים כל כך נכון? אז, קודם כל, הם מחייכים, שזה כבר טוב. שנית, הם שונים בתכלית מהנוף האינסטגרמי שכולנו מכירים: המתקתק, המדויק, העשוי ונטול הפגמים והקמטים.

עשרות אלפי עוקבים מצטרפים מדי יום (צילום מתוך @wantshowasyoung)
(צילום מתוך @wantshowasyoung)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

סטיילינג מהאגדות

וואנג'י וקסיו-אר, הם אנשים אחרים. לכאורה פשוטים. הם בעלי עסק למכבסות אוטומטיות בטייוואן ונראה שהם מצאו לעצמם יופי של תחביב לעסוק בו בזמן הפנוי שיש להם. אז מה הם עושים אתם שואלים? את העסק הם פתחו לפני למעלה מ 70 שנה כשהיו נערים צעירים. במהלך הזמן, הם פשוט אספו את מאות הבגדים שאנשים איבדו או שכחו במכבסה. את רובם הם תורמים לצדקה, אבל את האחרים הם לובשים, עושים לעצמם סטיילינג מהאגדות ואז אומרים יפה "צ'יז" למצלמה.

תגידו cheese (צילום מתוך @wantshowasyoung)
(צילום מתוך @wantshowasyoung)

מסתפקים במועט

השניים מוכיחים שגרדרובה מוגבלת בפריטי לבוש, לאו דווקא מגבילה אותם בסגנון. צריך פשוט להשתמש בדמיון. ככה, הם מתאימים פריטי יומיום לאחרים פורמאליים יותר ויוצרים אאוטפיטים לא מתאמצים והכי מגניבים שיש.

בשיטת הערבוב וההתאמה, הם מחברים לעצמם למשל חולצת טי מגניבה עם חצאית עפרון ונעלי אול סטאר (בשבילה), חולצת כפתורים צבעונית עם מכנסי ברמודה וכובע קסקט (בשבילו), ושמלות וחולצות כפתורים משובצות עם משקפי שמש עשויים פלסטיק (בשביל שניהם).

טי שירט וחולצות מודפסות (צילום מתוך @wantshowasyoung)
(צילום מתוך @wantshowasyoung)

זוג אוהבים

אז נראה לכם שהם עושים את כל זה לבד? אז זהו שלא. מסתבר, שמאחורי החשבון הפופולארי של הזוג הדובשני הזה עומד בעצם הנכד שלהם, ריף. בריאיון שנתן לאתר חדשות מקומי, הוא תאר אותם כזוג אוהבים חמוד שנשוי כבר למעלה מ 60 שנה. "החלטתי לייצר עבורם את חשבון האינסטגראם כשראיתי שסבא וסבתא שלי מתחילים להיות משועממים. הם הרגישו זקנים וכבר לא רצו לצאת. לא יכולתי לסבול את זה. אז החלטתי לעשות משהו בשבילם".

בריאיון אחר, הסביר ריף שסבא וסבתא שלו הכי אוהבים למצוא בגדים שמתאימים לבגדים ישנים שיש להם. "כשזה קורה, העיניים שלהם בורקות וזה כאילו הם חוזרים לאותה שנה שבה הבגדים שלהם היו חדשים. ובכלל, הם מרגישים שהם עושים משהו טוב בזה שהם מעבירים מסר לבני גילם שלא להגביל את עצמם בשום דבר".

מסר חיובי לבני גילם (צילום מתוך @wantshowasyoung)

אז תראו איך לפעמים, כל מה שנדרש כדי לגרום אושר ושמחה למישהו זה קצת תשומת לב, כמה בגדים משומשים, מצלמה, נכד עם עין טובה, גישה עליזה ושובבית לסטיילינג, קצת חוש עיצובי והכי חשוב – אנרגיות טובות ורוח צעירה.

בהצלחה עם חשבון האינסטגרם.

(צילום מתוך @wantshowasyoung)
(צילום מתוך @wantshowasyoung)
(צילום מתוך @wantshowasyoung)

אולי יעניין אותך גם...