מצעי סאטן של סוהם (צילום גל דה-לנג)

מצעי סאטן, גוף תאורה שהוא גם מטען, מראה מרחף וספר חדש

בקאזה חזקים בטרנדים, סוהם הוא מותג טקסטיל חדש, כלי אור מציגים גוף תאורה פונקציונאלי במיוחד, ספר חדש משקף מסע אל הבית הישראלי ובניגא שף הולכים על יחידות נירוסטה במראה תעשייתי

יא קאזה

גם החורף, הטרנדים המובילים מגיעים לחנויות. בקאזה, תוכלו למצוא מערכות ישיבה וכורסאות בקווים רכים המוגבהות ברגליים דקיקות לקבלת מראה מרחף, מראה זרוק ונונשלנטי המושפע מהטרנדים של עולם האופנה, קווים דקים בהשראת עידן הסמארטפונים עם בדים בסגון שנות השבעים, רהיטי עץ במראה תעשייתי המשלבים גימור של אלון אירופאי עם אלמנטים ממתכת שחורה, ריהוט במראה סקנדינבי קליל ועוד ועוד. הצבעים שיובילו את העונה של המותג הם כחול פטרול, ורוד בייבי, חרדל, קופר וטורקיזים נועזים כשמרבית הבדים הם בדי קטיפה חלקים שעשו קאמבק משנות השבעים.

קליל ומרחף (צילום אלעד גונן)
ורוד בייבי (צילום אלעד גונן)

חדש בישראל

ידעתם מה המשמעות של המילה 'יד' בעולם הטקסטיל? ובכן, מדובר במונח חוב במיוחד כי הוא מתייחס לחוויה שחווים כשנוגעים בבת בפעם הראשונה. כל הנתונים הטכניים וכל המומחיות הייחודית של היצרן מתכנסים למונח ערטילאי זה. אתר חדש בשם SOHAM, מרכז מוצרי טקסטיל לבית בדגש על מחירים ברי השגה. באתר יש מצעי סאטן ופרקל במגוון סגנונות וכן מגבות עשויות כותנה מצרית. כל המצעים באתר, שעד עכשיו הגיעו רק לשווקים בחו"ל, מיוצרים בישראל ומכוונים כעת גם לקהל המקומי. וכן נהוגה בו מדיניות החזרות של 90 ימי ניסיון.

טתר חדש (צילום דרור כץ)
תוצרת ישראל (צילום דרור כץ)

תאורה וטעינה

Pixo היא תאורה שולחנית עכשווית ופונקציונאלית ההופכת את גוף התאורה גם לעמדת טעינה לטלפונים חכמים. לגוף התאורה, שנמצא בכלי אור, יש אלומה בעלת טווח תנועה מרבי, תאורה חמה ונטולת בוהק אך קומפקטית, עוצמתית וחסכונית באנרגיה. מתג ההפעלה כולל גם עמעם כך שהמנורה יכולה לשמש גם כתאורת אווירה בפינה. בבסיס הדקיק של המנורה נוספה יציאת USB לטעינת מכשירים ניידים מה שמאפשר לכם לעבוד, לקרוא ולשוחח עם הלקוחות בו זמנית מבלי לדאוג שהסוללה תתרוקן.

תאורה וטעינה (יחצ)
עם עמעם (יחצ)

השראה בספר

משפחה שרצתה להתעורר בכל בוקר בחופשה, דירה שנבנתה באופן  הפוך, שלושה צריפים ומחסן שהפכו לדירה במראה של מלון ובית שכולו עיגול וצבע – כל אלו ועוד מצויים בספר חדש המעניק הצצה למסע אל הבית הישראלי העכשווי, לצד פתרונות מעוררי השראה ודרכים פשוטות ליישום. הספר, של העיתונאית שרון היבש, מציג עשרות פרויקטי דגל של האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בארץ, לצד תאור מלא של המסע אל הבית המושלם החל במצב ההתחלתי והקשיים ועד הפתרונות הקיימים המובילים לעיצוב הבית האידאלי עבור הדיירים. 

בית בתכנון גולני אדריכלים (צילום עמית גרון)

תעשייה במטבח

מטבחי המותג האיטלקי ALPES INOX, המיובא ארצה על ידי חברת ניגא שף FOR HOME מציעים יחידות נירוסטה ושפע אדפטציות אחסון פתוחות ויעילות שיחד יוצרים במדויק מראה תעשייתי שכל כך מבוקש עכשיו. "יחידות האחסון מתוכננות ומיוצרות בהתאם לצרכי הלקוח, ובנוסף, את המגירות, הארונות ויחידות המידוף הפתוחות ניתן לייצר בכל מידת גובה ורוחב בהתאם לממדי החלל" אומרת יעל מוסקוביץ, מבעלי חברת ניגא שף "בנוסף, יש ארונות מזווה שבתוכם מגירות בעלות חזית שקופה המאפשרת את הסתרת תכן הארון אך בד בבד לראות בצורה ברורה מה יש בתוכו".

מדפים חשופים (יחצ)
עשויים נירוסטה (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...