בינגו (באדיבות 'סטודיו בינגו')

בינגו! מצאנו איך תופסים לצרכן את העין

איך יוצרים אימג' אחד שתופס ללקוח את העין בתוך אין סוף פוסטים ברשתות החברתיות? הסטודיו הברזילאי הזה פיצח את הנוסחה

בינגו, שם קליט לסטודיו קריאייטיב צבעוני מסאו פאולו, ברזיל, שמתמקד בהפקות סטילס, וידאו ונרטיבים ויזואליים עבור מותגים, מוצרים ושירותים שונים. הסטודיו הצעיר יחסית, הוקם ב- 2015 כסטודיו לסושיאל מדיה במטרה ליצור אינטראקציה עם כל הקהלים שניתן להגיע אליהם במדינה הדרום אמריקאית הלוהטת.

 

מתחילת הדרך האג'נדה של הסטודיו המורכב כולו מנשים, הייתה לעבוד עם כל שכבות האוכלוסייה, עם פרצופים שונים ודמויות לא "קונבנציונליות". הגישה הזו אולי תישמע לנו טריוויאלית היום, אבל כשהסטודיו הוקם לפני יותר משמונה שנים בברזיל, היא הייתה מהפכנית. "השוק בברזיל לא רגיל לראות צילומים והפקות עם אנשים שלא מתעסקים בדוגמנות באופן מקצועי, או כאלה בעלי גיל או מבנה גוף שונה שלא תואם את אידיאל היופי. אנחנו דחפנו לעבוד עם 'אנשים רגילים' כעיקרון" הן מספרות.

"אנשים רגילים" (באדיבות 'סטודיו בינגו')
בינגו (באדיבות 'סטודיו בינגו')
ואיך השוק הברזילאי מגיב היום?
"היום מותגים ברזילאים מבינים את מה שאנחנו עושות. הם מחפשים עדכון של התקשורת השיווקית שלהם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות והם פתוחים ומשקיעים יותר ויותר בתוכן. תעשיית הווידאו צומחת מאוד ואפשר לראות שהשימוש בשגרירים ומשפיענים שונים כדוברים שלהם צובר יותר תאוצה".
 
 
איך תגדירו את הסטודיו למישהו שלא מכיר אתכן?
"סטודיו שמתגאה בנשיותו ועוסק ב- Image Telling, מהאסטרטגיה הראשונית ועד הארט דיירקשן והפקת הפוסט. אנחנו באמת מאמינות בכוחה של תמונה, היא כלי חזק שמאפשר להעביר סיפור בצורה יצירתית ובזכותה למותגים שעובדים איתנו יש את הכוח ליצור קשר משמעותי עם הצרכנים שלהם. אחרי הכל, תמונה באמת שווה אלף מילים".
בכל גיל (באדיבות 'סטודיו בינגו')
קשת של צבעים (באדיבות 'סטודיו בינגו')
בינגו (באדיבות 'סטודיו בינגו')
מה משפיע על צורת החשיבה של הסטודיו ועל הפעילות שלו?
"צורת החשיבה של 'בינגו' מבוססת מאוד על הראייה של השותפות והמנכ"ליות שעומדות בראש החברה; אלייזה גוארה (Eliza Guerra) היא מנהלת הקריאייטיב והפקות הוידאו והצילום ומריאל דוד לורנצו (Mariel Dodd Lourenzo) היא המנהלת האמנותית. הסטודיו שבצמיחה מתמדת בהובלתן, תמיד מחפש ליצור צורות חדשות של אמנות ובעיקר ממשיך לדון ולבקר את הדברים שנתפסים כבעייתיים בתעשייה ובממשלה. גוארה ולורנצו תמיד בוחנות נושאים חברתיים ופוליטיים דרך הפרויקטים בסטודיו".
 
 
הן מספרות לנו שאת ההשראה שלהן הן שואבות לרוב מתערוכות ויצירות בשדה האמנות ולא מתביישות לשתף שהן מרבות לשוטט בפלטפורמות כמו 'פינטרסט' 'ביהאנס' ו'אינסטגרם' ולשאוב גם מהן המון השראה. הפטלפורמות שמעניקות להן הרבה השראה הפכו גם להיות הפורטפוליו של העבודות שלהן.
 
נעליים לאינסטוש (באדיבות 'סטודיו בינגו')
קריאייטיב ל'מליסה' (באדיבות 'סטודיו בינגו')
Lifestyle field (באדיבות 'סטודיו בינגו')
בדתן עם מותגים מוכרים כמו 'מליסה', 'אבסולוט' ו'היינץ', מה על הפרק עכשיו?
"אנחנו ממש חסרות מנוחה ואנחנו תמיד משתדלות לעשות צעדים לא צפויים חדשים. עכשיו אנחנו יוצרות לעצמנו עבודות שמאפשרות לנו להתנסות ולהשתמש בפורמטים חדשים ובו בזמן כרגע אנחנו עובדות על פרויקט בשם 'Feed Me' שיושק השנה. זה פרויקט מורכב שמעלה הרבה נושאים חשובים וביקורת. הוא דרש מאיתנו הרבה מחקר, תשאול ועומק. אנחנו לא יכולות לספר הרבה רק שמלבד האסתטיקה שלו, אנחנו מאמינות שהוא יעורר שיחות ומחשבות ביקורתיות בקרב הקהל שלנו".
קמפיין ל'היינץ' (באדיבות 'סטודיו בינגו')
קמפיין ל'אבסולוט' (באדיבות 'סטודיו בינגו')
קמפיין ל'מליסה' (באדיבות 'סטודיו בינגו')
לקראת מה אתן מתרגשות לעתיד הקרוב?
"מתרגשות לקראת יציאתו של 'Feed Me' שהולך להראות צד חדש של הסטודיו. אנו מאמינות שלהראות שאנחנו יכולות ליצור ולייצר פרויקטים כמו זה הולך לחשוף פנים חדשות למותג שלנו בשוק. אנחנו רוצות לדבר על מה שחשוב בצורה אסתטית ועוצמתית יותר, זו ההצהרה החדשה שלנו".
 
 
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...