סושי מותאם אישית (Open Meal)

סושי מהעתיד: דיגיטלי ומבוסס על נתוני מעבדה שמוזנים בשלט רחוק

העתיד כבר כאן והוא מגיע, איך לא, מיפן. מזון שיתבסס על בדיקות אישיות ופיצוח צורכי כל סועד בנפרד, יודפס על ידי זרועות של רובוט במסעדה שתיפתח לפי הצפי עוד השנה

חברה יפנית החליטה לשלב בין מדע וסושי במטרה לייצר מזון עשיר ומזין המבוסס על דרישות וצרכים אישיים. החברה, Open Meals, שואפת לייצר סושי מודפס בתלת ממד על ידי כך שתנתח את תוצאות בדיקות הרוק, השתן והצואה של הסועדים כך שכל יחידת סושי תותאם קולינרית ובריאותית באפן מדויק לכל אחד. במסגרת הקונספט החדשני שפיתחו, המסעדה שתפתח, תעסיק מערכת של זרועות רובוטיות ומדפסות תלת ממד שיוזנו בקורות החיים הביולוגיים של האורחים במטרה לייצר עבורם את מנות הסושי המושלמות.

אחרי כמה ניסויים שערכה החברה בעבר, שואפת החברה לעשות שימוש בדגימות ביולוגיות כדי ליצור סושי שעונה באפן מדויק לצרכים של כל אדם בנפרד. כך, היא מתכננת להוציא אל הפועל את הרעיון במסעדה שתושק בקרוב ותקרא 'סושי ייחודי' שבה, מי שיהיה מעוניין לצרוך מזון המבוסס על בדיקות אישיות יצטרך, לפני הכל, להזמין מקום מראש. זאת ועוד, המסעדה תשלח למזמיני המקום ערכת בדיקות בריאותיות שתזמין אותם לעדכן אותה בשליחת בקבוקונים שבהם תוצאות הבדיקה.

ערכת בדיקה אישית (Open Meal)

בשלב הזה, המסעדה תפצח את הצרכים (תרתי משמע) של הסועד, ורק אז תשלח את המידע המפורט למדפסת תלת הממד. הרובוט ייצור סושי בהדפסת תלת ממד שיכיל את כל המרכיבים המזינים החסרים לאותו סועד. 

עיבוד נתונים אישיים (Open Meal)
התאמת סושי אישי (Open Meal)

כל זה מתוכנן לקרות בשנה ההקרובה.

והרי התוצאה (Open Meal)

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...