הדפסה בהזמנה, סטודיו MONA LISA (יחצ)

הכי אינסטוש: סטודיו ראשון בעולם להדפסת שוקולד בתלת ממד

העידן הבא של השוקולד משלב אומנות וטכנולוגיה חדשנית מתקדמת. חובבי קולינריה ואסתטיקה, זה הזמן להכין את המצלמות

בדיוק לפני תחילת הקורונה, באמצע פברואר השנה, הכריזו חברת 'בארי קליבו' השוויצרית וחברת 'מונה ליסה' הבלגית, על שיתוף פעולה מרתק. יחד, הן פתחו את הסטודיו הראשון בעולם להדפסת שוקולד מותאם לקוח במדפסות תלת ממד.

הדפסת שוקולד (יחצ)
מותאם לקוח (יחצ)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

ועכשיו תדמיינו… אתם יושבים בבית קפה או במסעדה ומזמינים קינוח. מראש, אתם כבר ממתינים עם הטלפון הנייד כדי להעלות צילום לאינסטוש. עוברות כמה דקות של ציפייה, והנה  מגיעה אל השולחן מנה אחרונה שהיא גם מדהימה ביופייה, גם מצטלמת נפלא, גם ייחודית למקום שבו אתם יושבים וגם… עשויה שוקולד בלגי משובח.

האסתטיקה הקולינרית, צילומי האינסטגרם וייצור חוויות מתוקות שלא נראו כמותן עד עכשיו, היו הטריגרים שעמדו מאחורי הקמת הסטודיו החדש. המהלך, שעשוי לעורר מהפכה בעולם אומנות השוקולד, משלב טכנולוגיות מתקדמות של יצור תעשייתי, עיצוב מותאם אישית ומומחיות חדשה המאפשרת לשפים לעצב יצירות מקוריות, ייחודיות ומורכבות עבור המנות שלהם.

טכנולוגיה, עיצוב ומומחיות (יחצ)

חדש וחדשני

הסטודיו מצויד בטכנולוגיות דיוק חדשניות המסוגלות להדפיס אלפי פריטים ועדיין לשמור על דיוק מרבי. כל הזמנה שתגיע לשם, משפים או לקוחות אחרים, תתחיל בייצור אב טיפוס וסמפלים בתלת ממד. ברגע שאלו יאושרו, ניתן יהיה להדפיס את המוצר הסופי בכל כמות נדרשת.

דיוק וכמות (יחצ)

הטכנולוגיה החדשנית, מאפשרת לשפים להרחיב את ארגז הכלים שלהם בעולם שלם של כלים יצירתיים חדשים שבאמצעותו יוכלו לעצב יצירות שוקולדיות מקוריות בהזמנה אישית שתותאם ספציפית לבית הקפה או למסעדה שלהם. ראשון ליהנות מכל הטוב הזה, היה ג'ורדי רוקה, שף קונדיטור בעל שם עולמי ומייסד ושותף במסעדה הספרדית 'אל סייר דה קאן' הנחשבת לאחת הטובות בעולם. רוקה, יצר את 'פרח הקקאו' – מוצר תלת ממדי עשוי שוקולד בצורת פול קפה שנפתח כמו פרח הקקאו באמצעות מגע עם רוטב שוקולד חם.

מה יש בפנים? (יחצ)

"לרב, ההשראה באה לי מדברים שאני לא יכול לעשות מכיוון שהם מציבים בפני אתגרים. אבל עכשיו, אני יכול לקחת את אומנות השוקולד שלי לדרגה הבאה שלה. אני יכול לדמיין עיצוב מסוים והוא פשוט יתעורר לחיים" אמר רוקה.

פשוט וואו (יחצ)

יש למה לחכות

אם חשבתם להזמין לעצמכם עיצובי שוקולד תלת ממדיים, תאלצו לחכות קצת. השרות יינתן, בשלב ראשון, לשפים, אמני שוקולד, בתי מלון, רשתות קפה ומסעדות ברחבי אירופה בלבד.

מעוצב ומקורי (יחצ)
לפי הזמנה אישית (יחצ)

חברת 'בארי קליבו' נחשבת לאחת היצרניות ומעבדות הקקאו הגדולות בעולם וחברת 'מונה ליסה' היא ספקית בינלאומית של מוצרי שוקולד גולמי וקישוטי שוקולד.

אולי יעניין אותך גם...