מתחם העיצוב Redesign, צילום: אביב קורט

תחילתה של מסורת: יריד מעצבים ענק נוחת בצפון הארץ

מתחם העיצוב והאדריכלות הגדול ביותר בארץ מזמין אתכם לשלושה ימים יצירתיים ומלאי השראה

לרגל חג הסוכות הקרב ובא, מתחם העיצוב REDESING יקיים יריד ענק, שלושה ימים שחוגגים עיצוב והום סטיילינג. מדובר במתחם חדש וייחודי שנפתח בתחילת השנה ומוקדש כולו לעיצוב ואדריכלות, קומפלקס העיצוב הגדול ביותר בארץ שמשתרע על פני שלושים ושמונה אלף מ"ר. במהלך חול המועד תתקיים שם חגיגת עיצוב גדולה עם מספר אירועים שתהיה פתוחה לקהל הרחב.

כחלק מהחגיגות, יחכה לכם במקום יריד מכירות של מעצבים ומותגי עיצוב ולייף סטייל תחת כיפת השמיים. במהלכו, יוצעו פריטי טקסטיל, ריהוט נייד, גופי תאורה, מוצרי נייר ואובייקטים נוספים להלבשת הבית במחירים מיוחדים במגוון חנויות המתחם. בנוסף, תוכלו להירשם להרצאות שימלאו אתכם בהשראה. הראשונה היא של השף קונדיטור המוכשר מיקי שמו והשנייה של מעצב הפנים המוערך ינאי פרישר גוטמן. למי מכם שמתכנן שיפוץ או מעבר דירה בקרוב, תוכלו לתאם פגישות ייעוץ במקום עם מעצבים נבחרים. זה לא הכל, יהיו שם גם סדנאות יצירה בהן תוכלו להנות מעיצוב בבטון, סידור פרחים יפני או סריגת שטיח מחוטי טריקו. בסופן, תצאו עם ידיים מלאות בפריטי עיצוב מעשה ידיכם לקשט איתם את הבית.

הרצאה של ינאי פרישר גוטמן, צילום: יהודית הופמן

נראה שהיריד הוא רק תחילתה של מסורת חדשה עם שורת אירועים והפתעות נוספות שמתוכננות לעתיד הקרוב "אנו גאים להשיק את היריד הראשון מסוגו במתחם ובאזור הצפון, בתחום העיצוב, הלבשת הבית והלייף סטייל. אנו גאים להרים את הכפפה וליצור תוכן ייחודי ובלעדי ולאפשר בילוי יצירתי וחוויתי עבור קהל שוחר עיצוב, שמחפש להתחדש ולחדש את הבית." משתף אותנו אלי גינוסר מנכ"ל REDESIGN "היריד הינו יריית הפתיחה למסורת של אירועים, תערוכות וירידים שונים שנקיים במתחם במהלך השנה הקרובה".

22-24.9.2021, מתחם Redesign קריית אתא

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? ~> כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם...