REDESIGN, רדיזיין, מתחם עיצוב, מתחם עיצוב בצפון
מתחם העיצוב redesign, צילום פיני סילוק

תחת קורת גג אחת: מתחם עיצוב ענק נפתח בצפון הארץ

מרכז עיצוב ואדריכלות חדש קורא להנגיש את חווית העיצוב להמונים ומייצר חוויית עיצוב חדשה שלשם שינוי, לא נמצאת במרכז הארץ, אך לגמרי שווה נסיעה

השנה הזו אילצה רבים מאיתנו לבלות זמן רב בין כותלי הבית, להעריך ולהשקיע יותר בסביבה הקרובה. בדיוק לשם כך נפתח השבוע המרכז החדש REDESIGN, כדי לתת מענה בכל מה שקשור לעיצוב הבית.

פריחת הצפון

על רקע פיתוח הצפון, נפתח השבוע בקריית אתא, מתחם חדש וייחודי המוקדש כולו לעיצוב ואדריכלות. תחת הקונספט 'עיצוב משנה את העולם', הושק קומפלקס העיצוב הגדול ביותר בארץ המשתרע על לא פחות משלושים ושמונה אלף מ"ר. המתחם יציע כ-40 אולמות תצוגה וחנויות של המותגים המובילים בארץ ובחו"ל. מותגים מתחום הריהוט, מכשירי חשמל, דלתות, חלונות, מטבחים, תאורה ועוד. בקיצור, כל מה שתצטרכו במקום אחד, מבנייה, דרך הלבשת הבית ועד הטאץ' האחרון.

 

"במיוחד לאחר שנה מאתגרת, אנו נרגשים להשיק בתפוסה מלאה אתRedesign , מתחם העיצוב והריהוט הגדול בצפון והחדשני מסוגו אשר מביא עמו בשורה של הנגשת עיצוב לקהלים שונים וכולל אולמות תצוגה, מהיפים בארץ, של מגוון המותגים המובילים". מכריז אלי גינוסר, מנכ"ל רדיזיין.

רדיזיין, redisign, מתחם עיצוב, עיצוב בצפון, חנויות עיצוב
redesign, Less is More, צילום פיני סילוק

LESS IS MORE

בנוסף למכלול החנויות, מתוכננים חללי עבודה ייעודיים למעצבים ואדריכלים, אשר יהוו נקודת מפגש לאנשים בתעשייה וכר פורה לשיתופי פעולה מעניינים בתחום. וזה לא הכל, בית הספר לעיצוב שנקר, תפעיל שם לראשונה בצפון שלוחה ללימודי חוץ.

 

המבנה המודרני שומר על פשטות, עטוף בזכוכית אדומה המוארת בלילות. האמון על מלאכת עיצוב המתחם היה האדריכל אבנר שר, אשר נקט בגישה המינימליסטית והנקייה של LESS IS MORE. "מצאתי לנכון לאמץ ולהתכתב עם גישת 'הסגנון הבינלאומי', בכדי לבנות מרכז עיצוב המתכונן ומעוצב בצורה מינימליסטית" מסביר שר.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...