Claire Bocher, מדברת בפרחים (יח"צ)

מדברת בפרחים: שומרי המסך שנוצרו מסצנות פסיכודליות

"בחרתי לעבוד רק עם פרחים לבנים ולהשתמש בתאורת פילטרים צבעוניים כדי לייצר צבע. מבחינתי, זה כמו לצייר על קנווס לבן" אומרת קלר בושה

קלר בושה (Claire Boscher), היא ארט דירקטורית ומעצבת גרפית שמחלקת את חייה האישייים והמקצועיים בין לונדון ופריז. לא רע בסך הכל. בסדרות הצילום שלה, שכמו מרחיקות את הטבע מעצמו ועם זה שומרות על יופיו הקסום, היא עורכת ניסויים בצילום. 

שומרת על היופי (יח"צ)

בסטודיו שלה, הופכים מיני פרחים וצמחים למושאי מחקר צבעוני ומעניין כשהיא מתמקדת בהם בעזרת המצלמה ולאחר מכן, מפרידה באפן דיגיטלי את מרכיבי היופי הטבעי שלהם. כך, היא מקבלת אפקט מהפנט אליו היא מוסיפה גוני ניאון שמייצרים סצנות פנטסטיות, על גבול הפסיכדליות, שאמנם נשענות על הטבע אבל לא באמת מצויות בו.

מחקרים פנטסטיים (צילום: קלר בושה)

עדיין לא מנויים לניוזלטר של LEGIT? זה בדיוק הזמן להקליק

את המחקר המתמשך שלה, לא עושה בושה סתם ככה. חלק מהצילומים הפכו לשומרי מסך עבור חברת Huwaei ואילו אחרים משמשים כניסויים אופציונאליים לטפטים שעשויים להוות חלק מקורי וייחודי בעיצוב פנים.

איפה המקור? אופציה לטפטים (צילום: קלר בושה)

"בחרתי לעבוד רק עם פרחים לבנים ולהשתמש בתאורת פילטרים צבעוניים כדי לייצר צבע. מבחינתי, זה כמו לצייר על קנווס לבן" אמרה קלר בושה בריאיון. באתר שלה כתבה בושה שהמחקר מאפשר לה להמשיך ולמצוא עיצובים אסתטיים ופלטות של גוונים חדשים.

קנווס לבן (צילום: קלר בושה)

בסטודיו שלה, מחלקת בושה את הזמן בין גרפיקה ואמנות ועוסקת בעיצוב מדיה ואתרים, מיתוג, ניהול אמנותי ופרסום.

אולי יעניין אותך גם...