הגרה בן ישי (צילום יחצ)

אמני רחוב וגרפיטי ישתלטו על בניין בתל אביב רגע לפני מסיבת הריסה

החל מהיום ובמשך שישה ימים תתקיים בבניין שברחוב קליי 18 תערוכת פופ אפ ייחודית שתאפשר לאמני המחתרת, ולו לרגע, להוריד את המסכות

לפני כחודשיים השתלטו אמנים על בניין ברחוב אחד העם 100 בתל אביב רגע לפני שנהרס מבפנים וכך הפכו הדירות וחדרי המדרגות בו לחללי תצוגה לתערוכת פופ אפ. הפעם, יהפוך הבניין שברחוב קליי 18 בתל אביב למוזיאון פופ אפ שיהיה פתוח לקהל למשך שישה ימים. על פי התכנית, עשרות אמנים העוסקים באמנות רחוב וגרפיטי, מתוכננים להשתלט על המבנה, שבו ארבע קומות ושתים עשרה דירות, ולייצר בו אמנות זמנית מבלי שיצטרכו לכסות את פניהם או לחשוש מסנקציות כלשהן. אוצרת: יערה זקס.

SPINE (צילום אוריה סייג)

מארגני התערוכה מבטיחים שלאורחים צפויה כניסה לעולם חדש שבו חוויה אמנותית ייחודית וחדשנית. הכנסת אמנות הרחוב לתוך חללי הבית ונתינת פלטפורמה מוזיאלית לאמנים המורגלים לרב ביצירה מחתרתית, כמו מאפשרת שימוש במרחב פתוח שכמו שובר את החוקים ומטשטש את הגבולות שבין המותר והאסור.

Tao-B (צילום Tao-B)

הפרויקט, של חברת היזמות 'אנשי העיר' המתמחה בתחום התמ"א 38 והתחדשות עירונית, הוא הראשון מתוך בניינים רבים בתל-אביב שייתרמו  כפלטפורמה לאירוע אמנותי מסוג זה. "בעיר שלא מפסיקה להתחדש וליצור, אנו מבינים את הצורך הבלתי פוסק ביצירת תכנים חדשים ומעניינים" אמרו ב'אנשי העיר "לכן, חושב לתמוך ולקדם אמנים צעירים ועם זה לשמור על הסביבה והקיימות שלה".  

BEEN (צילום BEEN)

בין האמנים המשתתפים: Brothers Of Light , SPINE, Sugar Minks, THALES, TAG#, Amit   Greenberg, Dima Korma, TAO-B, הצלמים דין אבישר וזוהר שטרית ועוד.

SQUARE (צילום SQUARE

שעות פתיחה: 9/4 – 11:00-22:30. 10-11/4 – 17:00-22:30. 12/4 – 11:00-22:30. 13/4 – 11:00-22:30 – מסיבת הריסת הבניין.

#TAG (צילום #TAG)

אולי יעניין אותך גם...