yellow by @bee1.0 | egg by @drcuerda

רוצים להפוך לצלמים מינימליסטים? 7 חשבונות אינסטגרם שיגלו לכם איך עושים את זה נכון

יותר מחמישים שנה שהוא איתנו, בתחומי האמנות, העיצוב והחיים בכלל. הוא מסביר לנו שפחות - זה יותר ופחות מפחות - זה בכלל משהו מיוחד. קבלו את המינימליזם במלוא הדרו

1.

@9minimal7

קירות חלקים, חלונות יחידים, צבעים שולטים ואוביקטים בודדים. פעם ביום מתפרסמת כאן תמונה אחת, מינימליסטית, נקייה מעומס ובעיקר כזו שתרגיע אתכם. הן מגיעות לחשבון מכל העולם וגם אתם יכולים לזכות בתהילה. כל מה שעליכם לעשות, הוא לצלם תמונה ולתייג אותה. עדיף שתהיה מינימליסטית כמובן.

2.

@matiodesign

במעצב הגרפי הגרמני Matteo Müller נתקלנו בחיפוש התמידי שלנו אחר רעיונות לקעקועים שעוד לא ראינו בשום מקום. מעבר לייצור פונטים ולוגואים עבור חברות ופרויקטים, הוא מכריז על עצמו כמינימליסט מושבע ומתחזק עמוד אינסטגרם מהמם המורכב כולו מאייקונים קטנטנים שהוא מאייר, חלקם אף מצוירים ביד, משהו שכבר לא רואים כל יום.

לא רק תמונות, גם מילים

3.

@bee1.0

הדבורה הזו בחרה בדרך קצת אחרת. לא רק צילומים יפים או זוויות מיוחדות, אלא גם מילים עם תובנות. הסיפור על הזקנים בחוף, החבר הליצן שהגיע בעקבות בקשה למשהו קצת אחר בחיים, או האיש הזר שלובש מכנסיים קצרות במינוס מעלות. בעלת החשבון, היא מעצבת ומנהלת אמנותית, לוקחת חלק ב Yag University ובעיקר משנה קצת את האווירה עם ליריקה משובחת "היית קול, אמיץ לב והרפתקן אבל גם יהיר, בלתי צפוי וחסר זהירות. בסוף לקחת סיכון אחד יותר מדי והביטחון העצמי המופרז שלך הרג אותך. אני עדיין מתגעגעת אליך. אנשים וגלגלים 8."

4.

@_blank.city_

חלל, קווים וצבעים – זה כל מה שאתם צריכים בחיים. אם אתם מוצאים את עצמכם מסכימים עם הקביעה הזו, או לפחות רוצים להבין למה קבעתי אותה, תוכלו להבין בחשבון הזה. אנחנו נוסעים לדרום צרפת, שם השמש קופחת, הבניינים ורודים והשמיים כחולים כמו הים ולפעמים אפילו סגולים. הצלם Julien Blank מספר את הסיפור של העיר והאנשים, כשהם ריקים ושטוחים.

5.

@minimablu

אם רק תקלידו את המילה minimalism באינסטגרם תיווכחו לגלות מלא מלא מלא חשבונות עם מלא תמונות מינימליסטיות ויפות. בחיפוש אחר הפרופילים המעניינים ביותר, אלו עם הסיפורים ואלו שמביאים משהו מיוחד, מצאנו את האוסטרלים האלה. הם הולכים אחר פרספקטיבה וכמו רבים אחרים, בעיקר מפרסמים תמונות שתויגו על ידי הקהל הרחב. החלק שמשך אותנו, היו דווקא הקולאז'ים מבוססי הנושא, אותם הם מעלים מפעם לפעם. מקבצים תמונות קשורות האחת לשנייה ויוצרים לך רגע על החוף, רגע בעננים, רגע של ים או סתם רגע של ורודים.

מינימליסטיות גרפית

6.

@daily_minimal

בחשבון הזה, מבטיח Pierre Voisin עיצוב גיאומטרי אחד חדש בכל יום. כמעצב גרפי ומנהל אמנותי, המייצר אסטרטגיה גרפית ומיתוג ללקוחות מסביב לעולם, הוא מעלה לחשבון האינסטגרם סדרות סדרות של יצירותיו. רבות מהן בשחור לבן אך לפעמים, לרגעים קטנים, גם הצבע מפציע ומפתיע.

7.

@anniset + drcuerda@

צמד אדריכלים שהפכו לצלמי אדריכלות מספרי סיפורים. בשונה מהרבה חשבונות מינימליסטיים אחרים, הם מקפידים להכניס את האלמנט האנושי לתמונה ולהפוך אותו לנושא. זה לא כל כך פשוט להיות אדם שנראה מינימליסטי בעצמך אבל הם מצליחים לעשות את זה בצורה יוצאת דופן ומלאת הומור. בקלילות אינסופית, הם הופכים את עצמם לכוכבים של המינימליזם הפרטי שלהם. הם גם מזמינים אתכם ללמוד איתם צילום, אולי גם אתם תהפכו לצלמים מינימליסטים?

אולי יעניין אותך גם...