מתוך הספר, Kevin Van Aelst

שירה גרפית: לא תמונות אלא רעיונות. המלצת קריאה

התמונות בספר Visual Poetry הן למעשה רעיונות, מטאפורות, עולמות שלמים שהוכנסו לתוך פריים אחד שמספר סיפור באוצר מילים חדש שלא הכרתם, בואו ללמוד שפה חדשה

שירה כצורת כתיבה החלה את דרכה לפני כ-4,000 שנים והתפתחה רבות לאורך השנים וממשיכה לעשות זאת גם היום. תוכלו להנות לא רק משירה כתובה אלא גם משירה מדוברת שהפכה בתקופה האחרונה למקצוע של ממש והנה הספר ששמו המלא הוא Just a little book about visual poetry יאפשר לכם להנות גם משירה חזותית או וויזואלית או איך שתבחרו לתרגם זאת.

 

קבוצה של 11 אמנים, ביניהם גם אחד ישראלי, איחדה כוחות ויצרה את הספר שהוא בעצם אוסף של סצנות או רעיונות וויזואליים תמימים, מטאפוריים, בעלי משמעויות כפולות. היוצרים מזמינים אתכם ללכת לאיבוד בתוך עולם השירה החזותית ואנחנו מצטרפים להזמנה!

בין השותפים לספר תוכלו למצוא את האמנית המולטי-דיסיפלינארית שרה אילנברגר חיה בברלין ועובדת על הצומת של אמנות, עיצוב גרפי וצילום.

נרשמתם כבר לניוזלטר שלנו? הוא ממש קול ומגיע פעם בשבוע, כדאי לכם! עושים את זה פה >>

הצלם הספרדי גרסיה דה מרינה שממקד את עבודותיו במינימליזם, פרדוקסים ואירוניה

האמן האמריקאי קווין ואן אאלסט חי, עובד ומלמד בניו הייבן שבקונטיקט ועבודות הצילומים שלו מוצגות ברחבי ארה"ב בעוד איוריו מופיעים על שערי המגזינים המפורסמים בעולם.

האמן הישראלי נומה בר שלמד בבצלאל והעתיק את חייו ללונדון מגדיר את עצמו כ'מתקשר חזותי' שהוא למעשה אמן, מאייר ומעצב.

וגם את המעצב הגרפי והמאייר טאנג יאו הונג מקואלה לאמפור שבמלזיה שיוצר אמנות קונספטואלית ואף סוריאליסטית שתעלה לכם חיוך על הפנים. הרי זה כל מה שספר כזה צריך לעשות.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...