פרויקט הדגל של המעצבים מפורטוגל קורא לכולנו להישאר בבתים

'הישארו בבית. בכל מקום. הילחמו בקורונה' – זו הסיסמא שבחרו המעצבים הוגו סוויסאס וטיאגו סילבה במטרה לאחד את תושבי כל העולם ולהזכיר להם מה הכי נכון עבורם

בזמן שכרבע מאוכלוסיית העולם נדרשת להיכנס לבידוד בשל נגיף הקורונה שממשיך להתפשט בלי רחמים, מעצבי כל העולם ממשיכים להרגיש דגדוגים בקצות האצבעות ומנסים להשפיע על כולנו, כל אחד בדרכו. כך, גם צמד המעצבים הוגו סוויסאס (hugo suissas) וטיאגו סילבה (tiago silva), החליטו לעשות מעשה ולהביע את מה שעל ליבם באמצעות גרפיקה פשוטה אבל מלאת כוונה.

HOME FLAGS COLLECTION

סוויסאס וסילבה, החליטו להפוך את כל דגלי הלאום בעולם לדגלים בצורת בית וכינו את הפרויקט שלהם Home Flags בהתאמה. מג'מייקה ליפן, מאיטליה להודו, ואפילו ישראל – כל הדגלים כולם קיבלו תוספת של גג משולש המעיד על צורתו של בית. לצד כל הבתים, הוסיפו שני המעצבים את הסלוגן 'הישארו בבית. בכל מקום. הילחמו בקורונה'.

 

שני המעצבים מגיעים במקור מבירת פורטוגל, ליסבון, אבל גרים ועובדים עכשיו בגרמניה. הוגו סוויסאס, בן 30, משמש כמנהל אמנותי ויש לו עמוד אינסטגרם שממש שווה להציץ בו. טיאגו סילבה, צעיר יותר, בן 26, ומשמש כקופירייטר וגם לו יש עמוד אינסטגרם בסגנון דומה ולא פחות שווה שכדאי לפקוד בזמן הפנוי.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שאתם רוצים לספר לנו? כתבו לנו >>

אולי יעניין אותך גם...