ארכיטקטורה של המגע
ארכיטקטורה של המגע (צילום אחיקם בן יוסף)

נוכחות חובה: אי-שלמות, פרא אדם ולילה אחד בבאר שבע

תערוכות אירועים ומה שביניהם 5.7-11.7.18

תערוכת יחיד של האמן מיקי גולדשטיין אי-שלמות מושלמת תיפתח ביום חמישי 5/7 בגלריית למון פריים שבנמל תל אביב. בתערוכה, לצד פורטרטים של גולדשטיין, יוצגו גם עבודות עם תלמידו עומר אודוין, אמן צעיר המאובחן על הספקטרום האוטיסטי. התערוכה תוצג למשך שבוע בלבד ותינעל ב 11/7.

Amy, black and white, Oil painting
(Amy, black and white, Oil painting (Micky Goldstein

בגלריה אלפרד תיפתח ביום חמישי 5/7 תערוכה זוגית Plan B לאמניות נאווה ג'וי אוזן ותמר שפר. התערוכה במסגרת שנת התערוכות 2018, שמורכבת כולה מתערוכות המתייחסות לתמה 'חזון וכשלון' ומבקשת להרחיב את שדה המשמעויות הנרקמות בין המילים. אוצרת: רווית הררי. נעילה 3/8.

ביום חמישי 5/7 יתקיימו אירועי שר"ב לילה (שר"ב – שישי הראשון בחודש) בבאר שבע. עיריית באר שבע, באמצעות החברה הכלכלית, מינהלת העיר העתיקה והתיירות מזמינה את הקהל הרחב לבקר ולסייר בין חללי העבודה של אמני העיר העתיקה. באירוע, המתקיים אחת לחודש, נחשפים המבקרים למגוון רחב של תחומי יצירה, בהם ציור, צילום, פיסול, קרמיקה, תכשיטנות, עיצוב זכוכית, עיצוב תעשייתי, ויטרז', שימוש בחומרים ממוחזרים, מוזיקה ועוד.

בגלריה צדיק תוצג החל מיום חמישי 5/7 התערוכה מחוזות חפץ בה יביאו אמנים שונים אינטרפרטציות שונות של אמנות עכשווית בישראל לנושא הנוף ומה נתפש כמחוזות חפץ עכשוויים. אוצרת התערוכה: ד"ר אביבית אגם דאלי. נעילה 31/7.

מחוזות חפץ
מחוזות חפץ (אידה לומיאנסקי)

בגלריה 8P תיפתח התערוכה הקבוצתית מכונות ביום חמישי 5/7. בתערוכה יוצגו שלוש עבודות בלבד שנוצרו על ידי אלי גור אריה, עוז מלול ועדי נחשון ויציעו לצופה תנוחה, תנועה ופעולה. את התערוכה אצר ראובן קופרמן והיא תינעל ב 4/8.

התערוכה ארכיטקטורה של המגע של האמנית ומעצבת התכשיטים מורה דימרמן תוצג החל מיום חמישי 5/7 בגלריה פריסקופ שבתל אביב. בתערוכה יוצגו שלוש סדרות של עבודות המשתמשות בחיבורם העדין של חומרים גולמיים כמו חוטי תפירה, אבנים, קרטון ומסרגות. אוצרת: ורה פלפול. נעילה: 4/8.

ארכיטקטרה של המגע
ארכיטקטרה של המגע (אחיקם בן יוסף)

במרכז לאמנויות – מוזיאון חיפה לאמנות תיפתח תערוכת פרא/ אדם וחיות אחרות ביום שבת 7/7. התערוכה מזמינה את המבקרים להתבונן ולחשוב על יחסי האדם עם הטבע דרך מפגש עם יצירות אמנות עכשוויות שמעמידות בעלי חיים במרכזן. אצרה את התערוכה עדי שלח.

Western Black Rhino, 2017
Western Black Rhino, .2017 (Shira Glezerman)

במוזיאון מגדל דוד תיפתח ביום ראשון 8/7 תערוכת אבן נייר ומספריים של אמן הנייר הבינלאומי קארן סרגסיאן. הדמויות אותן הוא יוצר נשענות על בקיאותו בעולם האנטומיה ובנויות על שלד עץ בעל רגליים, אגן ועמוד שדרה. סרגסיאן מצליח לייצר נפח ותלת ממדיות כאילו היו אדם אמיתי. נעילה: 30/9.

מוזיאון מגדל דוד, תערוכת אבן נייר ומספרים
מוזיאון מגדל דוד, תערוכת אבן נייר ומספרים (צילום ריקי רחמן)

אולי יעניין אותך גם...