בועז סידס, טרמינל העיצוב בת ים, ציור פנים, ציור של אישה
תערוכת DIMMER של UNTAY

משרבוטים לתערוכה: האמן החזותי תופס את רגעי הבין לבין

רישומי נשים המחכות בציפייה מתמדת לעומד להתרחש בתערוכת חדשה בטרמינל העיצוב בבת-ים

נשים בפוזיציות שונות, יושבות, שוכבות או פשוט בוהות בריק החלל, כאילו מחכות להתרחשות שעתידה להגיע. דימוים פיגורטיביים אלו מתגלים בסדרה של עבודות רישום וציור העוסקות ברגעי הביניים של האמן בועז סידס.

 

סידס, אמן חזותי רב תחומי המוכר גם בכינויו UNTAY, מציג את יצירותיו בתערוכת היחיד השנייה שלו, בטרמינל העיצוב בבת-ים. בסדרת ציורים, מנסה בועז ללכוד את הרגע של לפני יציאה לפעולה. רגעים שקטים על רצף הזמן, אותם מכנה רגעי ה"בין-לבין". בין חרדה להתרגשות, הוא ממלא את הצופה בתהיות על המאורע שזה עתה יסתיים ועל מה שצפוי לקרות.

בועז סידס, תערוכה בבת ים, הזמנה לתערוכה

שם התערוכה, DIMMER ובעברית עמעם אורות, מרמז על זמן הדמדומים, פרק הזמן שבין השחר ובין הזריחה, בין השקיעה לבין צאת הכוכבים. זמן בו השמיים נשטפים בגוונים של ורוד, צהוב, כתום וסגול, צבעוניות המלווה את העבודות ככתמי צבע אבסטרקטים.

 

עם ניסיון רב באומנות הרחוב, מחזיק בועז ברזומה שלו את ציור הקיר הגדול ביותר בישראל, אותו יצר כחלק מיריד צבע טרי ב-2018. גם כאן, לצד סדרת הציורים, הוא מציג מיצב וציור קיר גדול ממדים, הממשיכים את עיסוקו של האמן ברגעי הביניים.

בועז סידס, אמן ישראלי, תערוכת אמנות
האמן בועז סידס, צילום יחצ

בין כנות לרישומי פחם

עבודותיו כנות ואותנטיות, ורישומי הפחם ועפרונות הצבע נראים לקוחים מספר סקיצות. לשרבוטים הבתוליים הללו חלק מאוד חשוב בתהליך האומנותי וסידס נותן להם מקום של כבוד. הוא אינו מסתיר את הפגמים של התוצרים הראשוניים שבדרך, את הטעויות, הקווים המרובים ולכלוכי הצבע, אלא מחזיר ומנציח אותם ביצירותיו. כך, משמר את השפה הלא מוגמרת והגולמית שמאפיינת אותו.

 

תערוכת Dimmer, טרמינל העיצוב, אהוד קינמון 32 בת ים, נעילה: 6/5

ציור של אישה, ציור באדום, שרבוטי נשים
מתוך עבודותיו של סידס

אולי יעניין אותך גם...