(צילום: יח"צ)

מהרחוב אל הבית: האמן האייקוני פילפלד בפופ אפ חדש

בסופ"ש הקרוב שתי דיסציפלינות נפגשות לאירוע חד פעמי

את האמן ניר פלד אתם ודאי מכירים, הצייר והמעצב הגרפי הישראלי המכונה 'פילפלד' הספיק לככב במספר לא מבוטל של שיתופי פעולה יצירתיים ומציג את עבודותיו במקומות מפתיעים ומסקרנים כמו מערת בית גוברין בשנה שעברה. את סגנונו המונוכרומטי בשחור לבן וציורי הענק שלו אפשר לפגוש על קירות רבים ברחבי העולם. כעת, הוא מביא את הקו האייקוני שלו ומכניס את אמנות הרחוב אלינו הביתה.

 

מדובר באיחוד כוחות עם דן סרוסי, מעצב תעשייתי המגשר העוסק בקו התפר שבין אמנות מסורתית וטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות. סרוסי הוא חלק מצמד 'SOON', מותג עולה שהקים יחד עם שותפו אורי חזיזה. השניים מעצבים מוצרים לבית בטכנולוגיית הדפסת תלת ממד, שמתחשבים בסביבה ועשויים פלסטיק ממוחזר ומתמחזר. את חומרי הגלם ליצירותיהם הם מביאים ממתקן מחזור חדשני הממוקם באמסטרדם, שהופך בקבוקי שתייה מפלסטיק משומשים לחומר בר קיימא וידידותי לסביבה.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

מזה מספר חודשים פילפלד וסרוסי עובדים יחד על מהדורה מוגבלת והיום משיקים אותה לקהל הרחב באירוע פופ אפ. היצירות המאוירות של פילפלד מקבלות כאן נפח ומימד נוסף, בחפצים מעוצבים העוברים צביעה איטית ומוקפדת במשיכות מכחול של האמן, עם יצירות ייעודיות על כל אובייקט. תוכלו לראות שם מוצרים פרקטים לבית כמו שולחן צד, אהילים וגופי תאורה שונים, פמוטים, ואזות ועוד. הפתיחה החגיגית תתקיים ממש הערב ותמשך במהלך כל הסופ"ש הקרוב.

SOON X PILPELED‏ (צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

הרצל 5 תל אביב, 7-9.9

אולי יעניין אותך גם...