מתוך עמוד האינסטגרם של hayden_clay

מאירים זרקור: 5 אמנים דיגיטליים שכדאי לכם להכיר

סדרת כתבות חדשה מביאה למרכז הבמה אמנים בין-לאומיים בולטים בתחומם ואם עוד לא שמעתם עליהם, הגיע הזמן

האמנות הדיגיטלית מתפרשת על תחומים נרחבים כמו איור ממוחשב, צילום דיגיטלי ומידול בתלת-ממד . הכלים המתקדמים שנמצאים היום לרשות אמנים ומעצבים מאפשרים להם להגיע ליצירות ולתוצאות מפעימות אך עם זאת, כניסת מחוללי דימויים באמצעות בינה מלאכותית כמו Dall-e  ו- Midjourney מטלטלות את התחום וגורמות לו לאתחל את הדרך מחדש ובחשיבה מתקדמת המשלבת את הטכנולוגיה. הכירו 5 אמנים דיגיטליים שיצירותיהם מהדהדות מעל כל טכנולוגיה.

 

petertarka@

פיטר טארקה (Peter Tarka) מייצר איורים באמצעות צורות וצבעים נועזים ומשדרג את האסתטיקה של מותגים מוכרים. הוא לא חובב של מחוללי דימויים באמצעות הבינה המלאכותית, אבל זה לא גורם לו להתנסות עם הטכנולוגיה מדי פעם.

leonatsume@

ליאו נאטסומה (Leo Natsume) הוא שם הבמה של ליאונרדו אזבדו, מעצב ומאייר ברזילאי עטור פרסים שעובד על פרויקטים חדשניים המתמקדים בעיצוב ממשק משתמש, פרסום וחוויות חזותיות. בין לקוחותיו נמנים שמות כמו גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק, נייקי, דיסני וקוקה קולה. מרבית עבודתו מתמקדת בדמויות, בין אם הוא מאייר Memoji לעובדי חברות או יוצר סדרת NFT המתמקדת בסגנונות ורגשות שונים.

hayden_clay@

היידן קלי (Hayden Clay) אמן חזותי ניו יורקי, יוצר סצנות סוריאליסטיות וחלומיות שטופות באור ובמים. בעברו כצלם, עבודתו התמקדה ביצירת תמונות חושיות שחוקרות את ערבוב האור על ידי שילוב של חשיפות מרובות בפילם. הוא עבר ליצור אמנות תלת-מימדית כדי לבנות בסיס יציב יותר לחזון שלו.

cnikart@

האמן המסתורי ניקו (המכונה c-nik) הוא אמן רב תחומי, ​​שפועל בשקט ליצירת שלווה מכאוס בקשתות סוריאליסטיות של אור, חיים וזמן. הוא מתאר את יצירותיו כמקום המשמש חגורת הצלה בים של בידוד של המאה ה-21 וכדי להזכיר לצופה שהוא יכול לגעת בגן עדן מכל מקום שהוא נמצא.

galyosef@

גל יוסף, אמנם הזווית הישראלית בכתבה אבל נכנס אליה כי הוא עומד בשורה הראשונה של האמנים המצליחים והמסקרנים. הוא פרץ בשנים האחרונות בזכות סדרה גדולה של עבודות דיגיטליות בהן מככבות דמויות מוכרות שמונעות על ידי כסף ואחת כזו עם דונלד דאק זכתה אותו בשיחת טלפון והצעה לשיתוף פעולה עם ג'סטין ביבר. השאיפה שלו היא לייצר עולם מקביל ל"מארוול" ושכולם יכירו את הדמויות המיוחדות שהוא יוצר.

אולי יעניין אותך גם...