האיורים של ג'ואנה לאפליקציית Robinhood

מאיירת האדריכלות שעזבה הכל כדי לרדוף אחרי החלום

היא מאיירת לפייסבוק, למלונות הילטון, למגזינים חשובים בכל העולם וגם, למשרדי אדריכלות שזוכים להנות מהכוחות העל-טבעיים שלה

הכירו את ג'ואנה לאווניכזאק (Joanna lawniczak), מאיירת פולניה שעזבה את העבודה הבטוחה שלה כמעצבת ווב בחברת האיקומרס הגדולה ביותר בפולין כדי לעשות את מה שהיא הכי אוהבת, לאייר. הסיבה שבגללה היא תפסה את עיננו, היו דווקא איורי האדריכלות אותם היא יוצרת למשרדים שונים.

איורי אדריכלות, איור, ציורי אדריכלות
איורי אדריכלות ל- Robert Konieczny architecture

"אני לחלוטין ממוקדת בפיתוח עצמי" היא מסבירה לנו "זה יותר חשוב לי מעבודה מסחרית. אני מנסה לדחוף את עצמי ולפתח את היצירה שלי בכל איור מחדש, אני לא מסוג האומנים שנשארים באזור אחד, אני משתעממת מהר מאוד ומחפשת את האתגר."

 

למעשה, אפשר לומר שזהו סימן ההיכר שלה. כל עבודה נראית אחרת, משדרת תחושות אחרות ומרגיש כי נעשתה בצורת חשיבה אחרת. "אפילו הפרופסור שלי באקדמיה היה אומר עליי 'ג'ואנה את אף פעם לא אותו דבר, זה יכול להיות ממש מעצבן'" היא נזכרת עם חיוך.

Illustration for Robinhood app

"אני אובססיבית לאדריכלות, מניחה שזה התחיל מזה שההורים שלי הם מהנדסי בניין. כילדה הייתי מבקרת באתרי בנייה ולומדת המון דברים רק מלהתבונן בהם, זה השפיע עליי רבות. אני מאוד אוהבת גיאומטריה, היא בכל מקום, אני מעריכה מאוד גם צורות פשוטות וצורניות מכל מיני סוגים, בגדול הציורים הכי יפים שראיתי בחיי הוצרו על ידי אדריכלים."

ג'ואנה עובדת בשביל חברות שונות מכל העולם, ביניהן פייסבוק, סלאק, מלונות הילטון, מגזין Harvard Business Review ועוד רבות אחרות, כל אחת מתחום אחר, שלא תשתעמם כמובן. כמו אנשים רבים, היא מודה לאמא שלה על המקום בו היא נמצאת אבל לא בגלל שהביאה אותה עד הלום, בגלל שהיא זו שלימדה אותה שציור, הוא כוח על טבעי.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...