העיצוב הבריטי בתפארתו (Unsplash)

לג'יט עולמית: 5 יוצרים בריטים שלא הכרתם

עיצוב חדשני, שלא מאבד מהאלגנטיות שלו ומצליח לשלב קלאסיקה ומודרניות יחד

הממלכה הבריטית מתפארת בכמה מן המוסדות המוכרים בעולם העיצוב, אחד המוזיאונים החשובים בעולם ויקטוריה ואלברט והקולג' המלכותי לאמנות, לצד יוצרים עדכניים ומסורת עשירה. העיצוב הבריטי מגיע בשלל צורות וצבעים ולא כמו אזורים גיאוגרפיים שונים אחרים, לא תמיד קל לאיפיון. המותגים והמעצבים הבריטים מציגים סגנון עכשווי, שנשען על קלאסיקות ומסורות, עיצוב חדשני, יוצא דופן וייחודי.
 
 
Leebroom
עיצוביו של לי ברום מעטרים חדרי מלונות, מסעדות, בתים ברחבי העולם ושערי מגזינים. הוא אחד מהמעצבים הבריטים המובילים, עוסק בריהוט ובעיקר בגופי תאורה יוקרתיים. הוא שיתף פעולה עם מותגים עולמיים גדולים רבים כמו 'כריסטיאן לובוטין' ו'מולברי'. עם רקע בעיצוב אופנה שבאה לידי ביטוי בעיצוביו האלגנטיים והנקיים, הוא מפרש קלאסיקות ונותן להן מראה חדשני מודרני.
Chriswoodlight
כמו שמנסרה שוברת את קרן האור לצבעים, האמנית כריס ווד משחקת עם אור וצבע ועושה מהם פלאים. יצירות עדינות, בהן היא מסדרת חלקים שקופים בציפוי מסנן דיכרואי, כמו קוביות דומינו היא בונה מהם פאטרנים תלת ממדיים. כשהאור פוגע בהם מתחילה החגיגה, יצירות דינאמיות שמושפעות מכיווני האור וחושפות מנעד צבעים מרהיב ומהפנט.
Bethany_williams_london
מעבר להיותם יפייפים, עיצוביה של בת'אני וויליאמס צבעוניים וחדשניים, שואפים לפתרונות ברי קיימא וכל פריט שעובר תחת ידיה מיוצר מחומרים ממוחזרים או אורגניים. עם עניין רב בנושאים חברתיים וסביבתיים היא מצליחה בעבודתה לעזור לאנשים, ליצור אמנות ולעצב בגדים ומוכיחה שיש מקום לאופנה מעורבת ומתחשבת.
 
Shantell_martin
רישומיה של שנטל מרטין חוצים תחומי עיצוב שונים ולא נשארים מוגבלים תחת הגדרות. היא רואה עצמה אמנית חזותית, פילוסופית אינטואיטיבית, כוריאוגרפית, פרפורמרית, כותבת שירים והרשימה משיכה. הקו הייחודי שלה מככב בשיתופי פעולה מסקרנים עם מותגי אופנה מובילים כמו 'פומה' ו'נייק', חברות ריהוט מהודרות כמו 'B&B Italia' ו'ויטרה', סלבריטאים כמו קנדריק לאמאר ועד הבלט היוקרתי של ניו יורק.
rawedgesdesignstudio
הדואו הישראלי יעל מר ושי אלקלעי הכירו כאן אצלנו בלימודיהם בבצלאל. כיום, הם מטפחים יחד סטודיו לעיצוב ומחקר מצליח בלונדון. בעשור האחרון הצמד כבש את עולם העיצוב עם שיתופי פעולה בין-לאומיים עם חברות נחשקות כמו 'לואי ויטון', 'ויטרה' ו'סטלה מקרטני'. עבודותיהן מתמקדות בפרויקטים ניסיוניים, עשירים בצבע ורגישים לחומר, הם מכניסים עניין ויצירתיות לרהיטים והמוצרים שעוטפים אותנו.
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...