לירון תרקה (צילום: אחיקם בן יוסף)

לג'יט לשבועות: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים שמחכים לכם והשבוע, שיתופי פעולה מסקרנים עם בתי הספר לעיצוב

רשימת משאלות לאפוקליפסה

לקראת חודש הגאווה המתקרב, תערוכה משותפת של שמונה אמנים ישראלים, משלבת עבודות וידיאו, צילום ואובייקטים פיסוליים. התערוכה מתנתקת מזהויות מגדריות מסורתיות ומאמצת גישה רחבה לביטוי עצמי. היא מציעה נקודת מבט חדשה על הקיום שלנו דרך יצירות אינטימיות, סוריאליסטיות ורומנטיות של אמניות ואמנים קווירים היוצרים מציאויות אלטרנטיביות.

בגלריה עזריאלי של המכללה האקדמית הדסה ירושלים, פתיחה: 31.5

אוצר אורח : עומר שחר

I LOVE YOU, טל מסלבי

שיר טיפוס + קיר אמן

במסגרת פסטיבל מוסררה מיקס, טקסטים פואטיים מתחלפים יעלו על פני המדרגות המובילות לבית הספר. במקביל, בקירות ממול, יוצבו דימויים של צלמים מקומיים, שיקיימו דיאלוג והקשרים בין שתי המדיות.

הגלריה לאמנות במוסררה, 31.5

אוהד מטלון, קיר אמן

צבעים חיים

התערוכה עוסקת בתעשיית האופנה, עתידה של הסביבה ותפקידנו כמעצבים במערכה. דרך עבודות עיצוב ואמנות בטקסטיל, היא מציעה פתרונות מטכניקות מסורתיות עם קשר הדוק לטבע והאדמה, אל מול אלטרנטיבות טכנולוגיות חדשניות בתחום השימוש בצבע, כשכל אלו חותרים לתעשייה מקיימת המובילה לשינוי.

גלריה הוויטרינה,HIT  מכון הטכנולוגי חולון, נעילה: 5.7

ניר ג'ורג'יו לוין

תיקון מידות

תערוכה נוספת שמפנה זרקור על תעשיית האופנה ומקומם של מעצבים לחשוב על ההווה ולדמיין את העתיד. במסגרת הביאנלה לאומנויות ולעיצוב במוזיאון ארץ ישראל תל אביב, מוצגת תערוכה הכוללת שני מתחמים; חלל עבודה עם עבודות סטודנטיאליות מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שם נוצר שילוב שנוגע בנושא מנקודת מבט פיזית, חברתית ורגשית. בחלל השני, המוזיאוני, מוצגים פרויקטים שחושפים את התהליכים מאחורי העבודות של הסטודנטים והבוגרים בחשיבה ועשייה שבין המסורתי לדיגיטלי.

מוז"א, נעילה: 15.7

 

נועה לוב (צילום: אחיקם בן יוסף)

אולי יעניין אותך גם...