טיפוגרפיה ניסיונית, טל שקורי

לג'יט לסופ"ש: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים

עצי רפאים

תערוכה קבוצתית חדשה מתמקדת בעץ הזית המקומי. סמל נוף מוכר עתיר משמעויות. בין צילום בשילוב אמצעים טכנולוגיים ורישום ביד חופשית, העבודות השונות נוגעות בניגודים בין הטבעי למלאכותי, בין טבע דומם לפנטזיה. ארבעת האמנים המשתתפים; סמאח שחאדה, אורי גרשט, טל שוחט ואמון יריב שמים במרכז את עץ הזית הוותיק ומראים דרכו את מעמדה העל זמני של האמנות.

גלריה דואק, משכנות שאננים, נעילה: 30.9

אוצרת: דנה גולן מאירי

עצי הזית של אמון יריב

בתים מבפנים

אירוע האדריכלות הגדול בישראל חוזר לתל אביב. במשך סוף שבוע אחד, מאות מבנים ציבוריים, פרטיים והיסטוריים יפתחו את דלתותיהם לקהל הרחב שיקבל הצצה מבפנים עם מעל ל-180 אתרים, סיורים והרצאות מסקרנות. בנוסף, השנה יושם דגש מיוחד על גל המחאה ששוטף את הארץ ויבחן את תפקידה של העיר בחברה הדמוקרטית.

18-20.5, ברחבי העיר (תכנית האירועים)

אלוף בצלות, באדיבות עיריית תל אביב יפו

חדר 2704: ניסויים בטיפוגרפיה

תערוכה המציגה את תוצריהם של סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית בשנקר במסגרת הקורס 'טיפוגרפיה ניסיונית' בהנחיית קובי פרנקו. במעבדת מחקר טיפוגרפי, הסטודנטים התבוננו באותיות השפה העברית, בחנו את הקריאות שלהן, את הבמנה הצורה והתפקוד. 16 הפרויקטים המוצגים מהרהרים על הטיפוגרפית המסורתית ובוחנים עתידים אפשריים, מחוללים שינוים קטנים עם פוטניאל למהפכה תקשורתית.  

הגלריה ע"ש יעקב ותמר רוזן, ביאליק 137, רמת גן

אדם קנת, אינסטה

צלחות בעד דמוקרטיה

קריאות 'דמוקרטיה' נשמעות מדי שבת ברחובות, עכשיו הן מגיעות לבית בנימיני, המרכז לקרמיקה עכשווית, שמחבר בין החפץ היומיומי שנמצא לכולנו על שולחן האוכל ולו וורסיות רבות, הצלחת, לבין ערכי שיווין וחופש ביטוי. מאות מעצבים הוזמנו לקחת חלק בפרויקט וליצור צלחת קרמיקה המביעה מאבק למען ערכים אלה ולהציע את פרשנותם לנושא, אותן יציגו ויציעו למכירה כשהכנסותיה ייתרמו לארגונים 'בונות אלטרנטיבה' ו'הדגלים השחורים'.

בית בנימיני, תל אביב, פתיחה: 18.5

אולי יעניין אותך גם...