Michal Chelbin, Young Dancers, Dior Homme

לג'יט לסופ"ש: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים

החולמים בהקיץ

תערוכה שמוקדשת לצילומי אופנה של הצלמת מיכל חלבין עם פרויקטים לבתי אופנה מובילים כמו דיור וגוצ'י. כאנטיתזה למודל היופי המוכר, מושאי הצילום שלה הם גופים שבריריים. ברגישות רבה היא מאפשרת הצצה לרגעים האינטימיים שבין הצלם והמצולם, מציפה שאלות על נעורים ומיניות, נזילות מגדרית וסוגי יופי אלטרנטיביים ומציעה נחמה ושייכות לכל מי שיוצא דופן.

11.5-17.6, גלריה שלוש, תל אביב.

Michal Chelbin, Alessandro Michele, T Magazine, Gucci,

שרגא ווייל: בין ספריית פועלים לשיר השירים – האמן כמאייר וגרפיקאי 

תערוכת מחווה למפעל חייו ופעולתו העשירה של האמן שרגא ווייל. התערוכה עוברת בין תחנות חייו השונות, החל בהתפתחות שפתו האמנותית בצ'כוסלובקיה, עבודתו כגרפיקאי בבודפשט במהלך מלחמת העולם השנייה, עיצוב ספרים לתנועת 'החלוץ' ו'השומר הצעיר' באירופה והמשך עבודה בפרסומי התנועה עם עלייתו לארץ. הוא עיצב ואייר לעיתונים, כרזות, כריכות ספרים. הוא היה מאייר, מעצב וטיפוגרף יחד. התערוכה תאפשר הצצה על עשייתו משנות החמישים והשישים ואל אחורי הקלעים של יצירתו ותהליכי ההדפסה.

12.5-23.7, זוּזוּ, גלריה להנעה תרבותית, עמק חפר

Shraga Weil

Pathfinders/Shapeshifters

תערוכה ליצירותיו של האמן האמריקאי דניאל גיבסון, העבודות שלו עוסקות במורשת התרבותית כבן להורים מהגרים מקסיקניים וחוקרות את האנושות ביצירת נופים חלומיים בהם מתמזגים הדמיון והמציאות. אלה באים לידי ביטוי בדמות פרחים גדולים ופרפרים, צבעים בהירים ורווים. גיבסון חולק את חלל הגלריה עם תערוכתה של קטיה ליפשין שמציגה ציורים סוריאליסטים שגבולות הגוף והסביבה מטשטשים. שטופים בפלטת צבעים כחולה-ירוקה, תחושה לילית אפלה ומסתורין של רגעים אישיים ותת מודעים שיוצאים אל העולם.

4.5-8.6, חלל האמנות נסימה-לנדאו

קטיה ליפשין, מחבואים, 2023

בלתי מחיק

שלוש אמניות ירושלמיות שחוו אירועים טראומתיים היסטוריים נותנות להם פרשנות אמנותית בתערוכה שמשלבת וידאו ארט, צילום ורישום. רעיה ברוקנטל, הדסה גולדויכט ועינת עריף-גלנטי חוזרות אל אותם האירועים; עדות על תקיפתה מינית של פורד, אגדת הלל הזקן ואירועי ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, על מנת לייצר שיח ולעבד את הפצע האישי והחברתי של כל אחד מהם. 

8.5-8.6, בגלריה לצילום ע"ש יוסי נחמיאס-החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים

(צילום: רעיה ברוקנטל)

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...