(צילום: אחיקם בן יוסף)

לג'יט לסופ"ש: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים

צבע טרי

יריד האמנות והעיצוב בתל אביב חוזר והשנה מתארח במרחב חדש וצפוי להתפרש על פני שני מחסנים בנמל יפו המשופץ. היריד המצליח מעודד אמנות מקומית ומפגיש את הציבור הרחב עם רעיונות מקוריים, אמנים מבטיחים ומעצבים ישראליים חדשניים.

30.5-4.6, מחסנים 2 ו-3 בנמל יפו

צבע טרי (צילום: אחיקם בן יוסף)

Protect the Strong

גלריה חדשה לאמנות בינלאומית בת זממנו בשם Sheetrit & Wolf נפתחה החודש בשכונת נווה צדק. התערוכה הראשונה שחונכת את המקום היא של האמן הצרפתי יוסף בובקר (Youssef Boubekeur) עם סדרה של 42 עבודות ריאליסטיות שצוירו בעט כדורי כחול פשוט ובוחנות את היחסים בין האדם לחיות הבר.

נעילה: 30.5, שבזי 35, תל אביב

Protect the Strong בגלריית Sheetrit & Wolf

אתחול אופנה

שלושים ושתיים מערכות לבוש ושישה עשר פורטרטים מטקסטיל יוצגו בתערוכה ברחבי מרכז הקניות דיזנגוף סנטר. היצירות המוצגות הן תוצריהם של סטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בהנחייתם של אורית פרייליך ודבי אליחאני ועוסקות באופנה-אחראית וערכי קיימות כמו שימוש חוזר בבגדים ושאריות טקסטילים, פירוק-והרכבה מחדש של עודפי יצור, הפרדה מלאה של בדים טבעיים וסינטטיים, שימוש בבדים מחומרים מתכלים וחשיבה על אופנה מאריכת-ימים.

1-17.5, דיזנגוף סנטר

(צילום: אחיקם בן יוסף)

פסטיבל דרך גוף 

פסטיבל התנועה והמחול יוצא לדרך למשך שלושה ימים בשני יישובים בגליל המערבי; שלומי וקיבוץ געתון. האירוע מציע תוכנית עשירה ומגוונת של מחול, תנועה, מודעות דרך הגוף ויצירה רב תחומית. עם הופעות מחול, מוסיקה ותיאטרון, כ-52 סדנאות שונות, פעילויות לילדים ומסיבות רחוב. 

4-6.5, ברחבי הגליל המערבי

(צילום: אדוארד שמיס)

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...