באדיבות דגנית בן אדמון

לג'יט לסופ"ש: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים

אלברטו ג'קומטי: שוב, מהתחלה

אלברטו ג'קומטי מוּכּר בראש ובראשונה בזכות העבודות שיצר אחרי מלחמת העולם השנייה, ועיקרן פסלי דמויות שחזותן אוניברסלית ועל-זמנית: נשים עומדות, גברים הולכים ופסלי ראש דרמטיים הניחנים באיכות רגשית מודגשת. התערוכה "שוב, מהתחלה", שעיקרה עבודות מאוסף קרן ג'קומטי לצד פריטים מאוסף מוזיאון תל אביב לאמנות ומוזיאון ישראל, מכנסת 130 עבודות מארבעת עשורי הפעילות של אלברטו ג'קומטי, משנות ה-20 ועד מותו ב-1966. יוצג בה מבחר מיוחד של עבודות מהפרק הסוריאליסטי ביצירתו של ג'קומטי, לצד פסלי גבס וברונזה איקוניים, ציורים, רישומים ותחריטים, המקיפים את מלוא הטווח של יצירתו.

6.5.2023-7.10.2023, מוזיאון תל אביב לאמנות, ביתן איל עופר, שדרות תרס"ט 6, תל אביב.

באדיבות Herbert Matter

"O.M.G!"

תערוכה חדשה במרכז אדמונד דה רוטשילד מציגה את השאלה "מי אתה, ה'?", האלוהות שעוברת דרך העבודות המוצגות ותקפה לכלל האנושות ללא הבדלי דת, גזע, מין או צבע. התערוכה, סוג של מארג של אנרגיות ומשאבים וחושפת את דתו של הקיום האנושי היום־יומי.

נעילה ב-12.5, מרכז אדמונד דה רוטשילד, שדרות רוטשילד 104, תל אביב.

באדיבות דניאל חנוך

'החיים כאמנות'

תערוכה חדשה העוסקת במהות החיים, רגשות ונקודות ציון שהופכות את החיים כיצירות אומנות. בתערוכה החדשה מציגים כ-25 אמנים ישראלים, המציגים יצירות שעוסקות בפרשנות ותפיסת החיים. כל יצירה מהווה ציון דרך בחיי היוצר, כל יצירה בגלריה הינה פרי דמיונו של האומן איך הוא תפס את החוויה שחווה בחייו, ואיך בחר לפרש אותה.

20.04.2023-15.05.2023, גלריה חצרות יפו, כביש שלמה 2.

יוצרת: אלנה קונין, באדיבות יח"צ

רק שלא יתפרק לי המדבר

לגרים, ולמטיילים באזור הדרום תפתח בקרוב תערוכת ציורים ראשונה של האמנית דגנית בן אדמון, המוכרת יותר בעבודות הפיסול והמיצבים שלה. על קירות חללי הגלריה נפרשים ציורים פנורמיים באקריליק על יריעות בדים לא-מתוחים, של נופי מדבר בדיונים, מעורערים, מתפרקים ופצועים, התלושים וקרועים מזמן, מרחב או אירוע קונקרטיים.

20.4.2023-23.5.2023, הגלריה לאמנות (בניין הספרייה האקדמית), המכללה האקדמית ספיר.

באדיבות דגנית בן אדמון

׳פסטיבל הדפס מקומי עכשווי׳

ארבעה מרכזי אמנות בירושלים משתפים פעולה ביצירת חמש תערוכות המבקשות להציג תמונת מצב של ההדפס העכשווי בארץ: הגלריה החברתית של מוסררה, סדנת ההדפס, הגלריה החדשה, סדנאות האמנים טדי וגלריה ברבור. התערוכות במסגרת הפסטיבל להדפס מקומי עכשווי מציגות עבודות שנוצרו בשנים האחרונות בטכניקות הדפס מגוונות: תחריט, תצריב, הדפס רשת, חיתוך עץ, מונוטייפ וטכניקות הדפס צילומיות, לצד עבודות אחרות, שהתפתחו מעולם ההדפס ותהליכיו, עבודות המרחיבות את הגדרתו.

לפרטים ומידע נוסף על התערוכות ושעות הפתיחה- https://linktr.ee/print.festival

מרכז גוטסמן לתחריט, קיבוץ כברי

אולי יעניין אותך גם...