Yuli Serfaty, Steady States, 2021, Rift Still

לג'יט לסופ"ש: אירועי התרבות, האמנות והעיצוב המומלצים

תפתחו יומנים, כל התערוכות, המופעים והאירועים הקרובים

יריד פרימוורה

יומיים של יריד העיצוב האביבי חוזר בפעם העשירית ויארח יוצרים בתחומי האופנה, צורפות, טקסטיל, פרינט וקרמיקה. הפטיו של בית הנסן יתמלא במוצריהם של מעל 30 מעצבים מקומיים. לצד הדוכנים לצד הדוכנים, מוזיקה של אורי אלבוכר, אוכל צמחוני וסדנאות לכל המשפחה כמו סדנת הדפס להורים וילדים.

23-24.3, בית הנסן, ירושלים

Blend Vase Gulvedek (Michael Shvadron)

ג'יבריש

במהלך החודש תוצג תערוכת כרזות באוצרותו של אברהם קורנפלד. מגוון אמנים ואמניות מעולמות גרפיים שונים כמו עיצוב, קליגרפיה, צילום ואיור יציגו את פרשנותם לתמה. דרך אות אחת לפחות היוצרים השונים יעצבו שפה עברית חדשה, שכמו המושג 'ג'יבריש', תהיה משובשת וחסרת פשר.

30.3, גלריית קופסאות האור בסמטאות יפו העתיקה

הביאנלה האוטונומית לאמנות

אירוע אמנות בהשתתפות יותר מ-30 אמנים מהארץ והעולם. במרכזו, התערוכה 'התנסויות בלמידה'. האירוע ישמש פלטפורמה ומרחב ציבורי לשיח רחב ולחשיבה משותפת על אמנות התנסות ולמידה.

31.3-13.4, הגימנסיה העברית הרצליה

Yuli Serfaty, Steady States, 2021, Inward Still

קירבה

סרטו החדש של לוקאס דונט, היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר. סרט בלגי, דרמה מרגשת על חברות והתבגרות. סיפורם של שני נערים, חברים הכי טובים, הנוהגים לבלות את כל זמנם הפנוי יחד. עם שנת לימודים חדשה בפתח, החברות הגדולה מתערערת והשניים מתחילים להתרחק. כל זה על רקע שדות הפרחים והנופים הפסטורליים של בלגיה.

קולנוע לב

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...