הרחוב הישראלי, סמינר הקיבוצים, הצגה ברוטשילד
מתוך 'הרחוב הישראלי', צילום שני אביבי

הנחיות חדשות: אירוע אמנות סוחף באוויר הפתוח של מרכז תל אביב

השבוע, יום חמישי 22/4 יתקיים בשדרות רוטשילד בתל אביב אירוע אמנות רב תחומי ביוזמת הפקולטה לאומנויות של סמינר הקיבוצים – בואו בהמוניכם

למעלה מעשרים יצירות בתחום המחול, התיאטרון, העיצוב והאמנות שנוצרו על ידי 100 סטודנטים מהפקולטה לאומנויות של סמינר הקיבוצים יוצגו ברחבי שדרות רוטשילד בערב יום חמישי 22/4 בין השעות 18:00-23:00. העבודות והמופעים שיוצגו הם תוצרי עבודה משותפת במהלך שנת הקורונה, שנה בה הסטודנטים לא יכלו ללמוד, לייצר ולהיפגש, מתוך תחושת מחויבות לעשייה אמנותית ותגובה אקטואלית למה שמתרחש. ההפסקה הכפויה של הלימודים יצרה קהילת ענק מכל תחומי האומנויות ליצירה משותפת של חוויה תרבותית מקורית, שתוצג כעת באירוע.

כדורים, סמים, סמינר הקיבוצים
מתוך 'הזהב החדש', צילום שני אביבי

המופעים שמחכים לכם ברוטשילד

בין המופעים שיוצגו תוכלו לפגוש את 'הרחוב הישראלי', מופע אנסמבל שממחיש את התהליך שעברו השחקנים עם סגירתן של מוסדות התרבות עם תחילתה של תקופת הקורונה. 'שגרע', פרפורמנס של ארבעה אנשים אשר מתגעגעים לשגרה המוכרת ומבקשים לבדוק את האופן בו החזרתיות שחקה אותם. 'המפעל הציוני', מיצב ופרפורמנס שמנסה להחיות את רעיון הציונות בדור החדש. 'על הפנים', משחק מחשב שבודק את היכולת להבין את רגשותיהם של אחרים כשהם עוטים מסכה. 'אוהל שקוף', מיצב שמחזיר את אוהל המחאה לשדרות רוטשילד עם הדהוד לתקופה הנוכחית.

אוהלים ברוטשילד, מיצב אמנותי
מתוך 'אוהל שקוף', צילום שירה חיאט

תוכלו להנות גם מ'מקום זמני', ארבע רקדניות יוצאות במסע אחר החופש האישי שלהן ובדרכן פוגשות אחת את השנייה. 'מלכות ישראל', הצגה שעוסקת בישראל העתידית, ממלכת ישראל, בה חוקים חדשים. 'Space and the City', עבודת וידאו-קולאז' סאטירית העוסקת בתרבות האנושית הפופולארית, מההווה ומהעתיד. 'מנת השף', מיצב שמגיש את המתכונים האמנותיים שבישלו בראשם אמנים שונים בתקופת הקורונה. 'הזהב החדש', מיצב שמציג ליין תכשיטים יוקרתי עשוי כדורים פסיכיאטריים, הגבלות, מופע אופטימי שמבקשת לדבר על הצדדים החיוביים במגבלות ולהעריך את מה שנלקח, ועוד.

שגרע
מתוך 'שגרע', צילום שני אביבי

הסטודנטים עבדו על הפרויקט באופן עצמאי לגמרי ויצרו עבודות חדשות בכל המדיות, ללא מנחים, ללא מסגרת ובאופן דיי ספונטני. הפרויקט הלך וגדל עד לרגע השיא ממנו תוכלו להנות יחד איתם השבוע בשדרות רוטשילד. על הניהול האמנות וההפקה: שירה מוסקוביץ', שני אביבי, אלה מעין, תום בר ודימה זרצקי.

 

מחכים לכם שם!

מתוך 'פלונטר', קרדיט שני אביבי

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...