Binsky, תערוכה
Binsky בתערוכת לוני טונס, צילום יחצ

הלוני טונס משתלטים על תל אביב: תערוכה צבעונית שאתם חייבים לראות

אמנים מהעולם לצד אמנים מקומיים בתערוכה שנותנת משמעות חדשה לצבע ותגרום לראות את הדברים בפרספקטיבה חדשה

בחודש שעבר נפתחה בגלריית האמנות Corridor Contemporary תערוכת Looney Tunes, תערוכה קבוצתית העוסקת בהשפעות חיצוניות תרבותיות לצד ההשפעות הפנימיות של נפש האמן על יצירתו. התערוכה מציגה מספר אמני פופ עכשוויים היוצרים שפה גרפית ייחודית להם, עשירה בצבעים ושמזכירה את אופי האיור בו משתמשים בסרטים מצוירים.

 

דבר נוסף שמשותף לאמנים המציגים בתערוכה הוא השילוב בין אמנות רחוב לבין אמנות ממוסדת. הם משלבים טכניקות שונות ועושים שימוש בפלטפורמות מגוונות עבור עבודותיהם. החל מציורי קיר על בניינים, דרך בובות ענק שמשתלטות על מרחבים ציבוריים ושלל מוצרי צריכה שאפשר ללבוש.

בין האמנים: Kenny Scharp, אמן אמריקאי וותיק שידוע ביצירת הדמויות הבלוניות שלו, בעלות העיניים האופטימיות והנאיביות. Binsky, אמן מקומי צעיר שעושה גם הוא שימוש אינטואיטיבי בשפה אישית המאופיינת בקונטורים שחורים עבים ובתוכם בחירה בפלטת צבעים מדויקת. הוא חוזר בעבודותיו אל מוטיב השפתיים שמסמל את גמגומו שלו שחווה בילדותו כחוצץ תקשורתי בינו ובין הילדים והמבוגרים.

 

אמן נוסף שמשתתף בתערוכה השמחה הזו הוא האמן Philip Colbert שפועל מאנגליה ומגדיר עצמו כאמן 'ניאו פופ סוריאליסטי' שעושה שימוש בדימויים תרבותיים מוכרים הלקוחים מעולמות מגוונים: תולדות האמנות, עולם העיצוב והאופנה וסמלים מוכרים מסביבת הפלאפון, המחשב והרשתות החברתיות. הציורים שלו כמו זה המוצג בתערוכה, הם חגיגה קולאז׳ית בסגנון איורי בצבעים עזים, עמוסים בדימויים אייקוניים ומשקפים את ההצפ והרעב האכזרי הבלתי פוסק שלנו לצריכה המאפיינת את עידן שפע המידע.

// Corridor Contemporary, קאויפמן 12, בתוך דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב. נעילה: 31.3.

יש לכם רעיון? מחשבה? סיפור שתרצו לספר לנו? כתבו לנו ~>

אולי יעניין אותך גם...