התפוח הגדול (Andres Reisinger)

האמן שעוטף את בירות העולם בוורוד

אשף העיצוב והאמנות הדיגיטלית, אנדרס רזינגר ממשיך להפנט אותנו ביצירותיו החלומיות

האמנות הדיגיטלית פרצה לחיינו בעשור האחרון ואנדרס רזינגר נמנה ללא ספק בין האמנים הכי מבוקשים כיום בתחום. במקור מארגנטינה, כיום הוא חי ועובד מברצלונה, מרבית הפרויקטים שלו מפורסמים ברשתות החברתיות, אבל הוא כבר הספיק להציג בכמה מוסדות חשובים בעולם ביניהם מוזיאון 'מוקו' בברצלונה, מוזיאון העיצוב 'גנט' וגלריית 'נילופר' במילאנו. חיבתו לצורות אורגניות והגוון הוורוד שולטים ביצירותיו הסוריאליסטיות.

 

כעת, הוא כובש את העולם בפרויקט האחרון שלו 'Take Over', שמפורסם כמובן בעמוד האינסטגרם שלו. מפריז, דרך ניו יורק ועד טוקיו, הסדרה החדשה שלו מתרחשת בבירות מרכזיות ברחבי העולם. הוא ממשיך לחקור את הצומת המסקרנת שבין אמנות וטכנולוגיה, בין הפיזי לדיגיטלי במיצב אמנות שמאתגר את המושג 'מציאות'.

 

היצירות משלות ומבלבלות, מציעות לחוות אמנות אחרת ולהטיל ספק על יצירת אמנות אמיתית. עם פרסום הפרויקט, החלו לעלות שאלות רבות מצופים סקרניים שמבקשים פרטים ואת כתובות המיצבים. אז איך מגדירים מציאות? על פי האמן, כל דבר שיוצר חוויה הוא אמיתי.

בלונדון הקרירה (Andres Reisinger)
מזהים את האמן? (Andres Reisinger)
ניו יורק (Andres Reisinger)
בעיר האורות (Andres Reisinger)

בכל עיר הוא בוחר שכונות מוכרות, ואת המבנים שלהן הוא עוטף במיצבים הווירטואליים. כל יצירה משקפת את העיר בה היא מוצבת בהשראת המוזרויות של כל בירה. לדוגמה, פריז מעודנת ומינימליסטית, ניו יורק אקסטרווגנטית, לונדון מלאה בשכבות, טקסטורות שונות ומגוונות, טוקיו בסגנון מלכותי ומבדר ואחרונה חביבה, רומא מכוסה בגלימות זוהרות.

 

העבודות שלו מזמינות אותנו דרך דימויים חלומיים להרפתקאות פנטסטיות. "האם פגשת פעם ג'נטללייד במעיל פרווה ורוד?", אומר רזינגר. "היא מסקרנת, חוויה ויזואלית שמתגרה בתצוגת אופנה או סוג אחר של חוויית חיים אמיתיים. במקום ללכת אחרי הארנב הלבן, עקוב אחרי הגברת הוורודה, לכל טריטוריה שהיא עשויה לקחת אותך".

פריז (Andres Reisinger)
רומא (Andres Reisinger)
בין בירות העולם (Andres Reisinger
גם בטוקיו (Andres Reisinger
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...